Arkivering af Optagelser

Hejsa

Jeg er en stor bruger af optagelses funktionen på denne dejlige trio boks. Problemet er dog, engang, før software opdatering no ??, så var ens serieoptagelser arkiveret i mapper under Optaget TV. Så hvis man fx. havde 5 optagelser af "Star Trek" (eks) så var de arkiveret under titlen Star Trek i optagelser, og ved at trykke ind kunne man så se alle de optagelser der lå i denne, og slette flere på en gang. Men, efter en opdatering for noget tid siden, blev denne funktion fjernet. Så nu ligger alle optagelser i enten dato eller titel rækkefølge, og er ikke arkiveret. Og man har så heller ikke mulighed for at slette flere på én gang heller..

Er det noget der kommer tilbage måske?

Savner den funktion meget [i]

/Zeyyil

4 Kommentarer

Hejsa

Min erfaring med denne gruppering af samme optagelser er, at hvis man har valgt en serieoptagelse, så bliver optagelserne grupperet. Men hvis man optager eksempelvis samme Star Trek serie enkeltvis, så bliver de ikke grupperet.

Jeg skal ikke kunne sige om det altid fungerer som ovenfor, men det er i hvert fald min oplevelse.

Hej lars

Tak for dit svar.

Det er alle optagelser der ligger i dato rækkefølge usanset om det er serieoptagelse eller straks optagelse.

Jeg har fx. "Ånderne vender tilbage" som serieoptagelse, og de bliver heller ikke arkiveret.

Hejsa..

Jeg fik aldrig nogen svar på denne tråd som var en løsning eller forklaring.. Er der nogen der har et bud?? Glad humørikon

Evt. en TDC ansat ?? Glad humørikon

Savner arkiveringen meget, da jeg er en stor-bruger af serieoptagelser Trist kvinde

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)