Arbejdsgiverbetalt telefon - muligt at tilkøbe TDC TV?

• MNS
  • 0 kommentarer
Vi har TDC fastnet betalt af arbejdsgiver. Desuden har husstanden 2 TDC mobiltelefonabonnementer. Er det muligt at tilkøbe TDC TV privat?

2 Kommentarer

Hejsa

Jeg er næsten 100% sikker på, at du ikke kan tilkøbe TDC TV til et eksisterende abonnement, idet TDC TV er en del af en større pakke.

Jeg har selv min HomeTrio pakke delvist betalt af min arbejdsgiver, så det kan godt lade sig gøre at spille regningen mellem flere betalere, men det kræver sandsynligvis, at man opretter et abonnement på HomeTrio. Hvis du også har bredbånd hos TDC, så er der jo ikke så "lang" til en HomeTrio pakke. Mit bedste bud er, at du kontakter kunderservice og høre, hvad du skal gøre.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Har du en "medarbejder et-eller-andet" ordning, så SKAL du henvende dig til TDC "medarbejder et-eller-andet" for at tegne en Home Trio aftale. TDC's almindelige salgskanaler må ikke tegen sådanne abonnementer (de kan godt finde på det, men så går der hekt kaos i regningerne).

Hvis du vil have regningerne lavet rigtigt og have din ryg fri over for "skattefar", så henvend dig til "TDC medarbejder et-eller-andet".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)