Apps til windows phone, eller mangel på samme?

Hvornår bliver app-udvalget for windows phone brugere udvidet så vi kan få samme muligheder for at udnytte TDC's tilbud, som android og ios brugere har haft i årevis?

Jeg ved godt, at windows phone brugere er i undertal sammenlignet med andre smartphone styresystemer, men det er efterhånden en del år siden TDC Play TV & Film app'en blev udgivet til android og ios, men den er stadig ikke tilgængelig for windows phone brugere, hvor lang tid skal vi vente endnu?

Alternativt kunne man måske foreslå, at TDC sænker priserne en smule for windows phone brugere, så vi ikke behøver at betale for produkter vi ikke kan gøre brug af?

Og så kunne TDC måske også lige have pointeret den manglende mulighed for windows phone brugere at bruge C More fordelen, før man valgte den...?

1 Kommentar

Jeg er utrolig skuffet over ikke at kunne bruge TDC PLAY MUSIK på min Windows Phone når der ligesom bliver lagt op til at man kan hente en app.
Jeg har lige bundet mig til 1/2 års abonnement, så det bliver 6 sure måneder. Jeg håber TDC kommer med en løsning på problemet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)