Svar

apps til Smart tv

• Deltager
  • 8 kommentarer
Jeg har fået et nyt tv med internet. Men jeg ved ikke hvordan man henter nye apps til det. Der ligger nogle inde på skærmen når jeg har logget på mit hjemmenetværk. Men jeg kunne godt tænke mig at få nogle andre.

icon

Bedste svar af IngeBJ 11 maj 2012, 14:31

Jeg melder lige tilbage at nu har jeg fundet ud af hvordan netværket virker. Der fulgte en lille cd-rom med fjersynet. Den har jeg lagt i min pc og fået et program instaleret på pcen som kan styre afspilning af filer og lignende. Så spørgsmålet er løst

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Kontakt din forhandler, de kan hjælpe dig. Eller læs manualen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

er det et samsung smart TV, eller hvilket er det.

Hej miela 1

Det er et Medion fra Aldi. Det er rigtig godt, men jeg er lidt skuffet over, at det heller ikke kan vise mine billeder fra min pc via trådløst netværk.Er der nogen der kan fortælle hvordan jeg skal gøre.

Hilsen IngeBJ

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Da det ikke er et samsung. og det ikke er et Google TV, er jeg nesten helt sikker på at du ikke kan få flere, Apps tel det.

men for at være sikker bliver jeg nød til at vide mere end at det er et medion, jeg skal også bruge prudukt nummeret.

det samme gælder for deling af billeder.

Jeg melder lige tilbage at nu har jeg fundet ud af hvordan netværket virker. Der fulgte en lille cd-rom med fjersynet. Den har jeg lagt i min pc og fået et program instaleret på pcen som kan styre afspilning af filer og lignende. Så spørgsmålet er løst

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)