Apps giver ikke mit TV nyt liv :o(

På mit tv er det kun vejrudsigten og 100 film der virker. Er der andre som oplever det samme?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis de andre apps ikke starter op, ville jeg nok prøve at nulstille min tvboks.  Hvis det stadig ikke virker skal du have fat i TDC som enten kan fixe det remotely eller ved at udskifte boksen.

Alle apps er synlige i menuen og jeg kan også læse nyhederne, men uden fotos. Jeg kan også gå ind på TDC Play, men kan ikke afspille musik og der er ingen cd covers. Jeg kan heller ikke få forbendelse til min I-Mac via tv'et.

Min boks har været nulstillet utallige gange, idet det hele lukker ned og starter på ny hver gang jeg forsøger at afspille musik.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Ja så er det tid til at ringe til TDC og få hjælp der.

Har lige ringet til TDC og kom igennem med det samme. Personen jeg talte med kunne oplyse, at der var mange opstarts problemer med systemet, men han noterede sig mine problemer, som han så ville sende videre til teknikerne som så vil tage sig af det.

Men som han sagde, så kunne han ikke love at problemet ville blive løst her og nu. Der kunne godt gå lidt tid.

Så jeg væbner mig med tålmodighed. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P