Apple TV

Hej

Jeg har købt et Apple TV og fået den tilsluttet det trådløst netværk. Apple TV´et viser podcast udsendelser uden problemer, men vil jeg på Youtube så kommer følgende fejlmeddelelse: "Der blev ikke fundet noget indhold. Der opstod et problem med kommunikation med Youtube. Prøv igen senere."

Jeg har prøvet at tilslutte Apple TV til et andet netværk, hvor det virker uden problemer. Jeg tror det må være min Netopia router der sætter begrænsninger. Iflg. TDC kan jeg ikke få adgang til selv at ændre konfiguration på routeren.

Hjælp - hvad gør jeg?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

har måske ikke en løsning til dit problem, men hvis dit Apple TV har adgang til dit trådløst netværk, så har jeg svært for at se, at din router kan blokere for Youtube.

Kan du få adgang til Youtube fra en computer, der er koblet det trådløse netværk?

Kan du få kontakt med din computer fra Apple TV?

Prøvede selv Youtube fra mit Apple TV 2 nu, og fik samme besked et par gange "... problem med kommunikation". Fandt så ud af, at det var min bredbåndsforbindelse, der svigtede.

Har du optaderet din Apple TV 2 til nyeste software?

Har du oprettet "deling i hjemmet" i iTunes fra din computer og "fortalt" din Apple TV, at oprette forbindelse til dit iTunes-bibliotek?

Bruger du et amerikanskt iTunes-konto? Er din Apple TV tilknyttet samme konto?

Hvis du "googler" problemet, kan du se at der er mange som oplever det samme, men oftes i forbindelse med, at de har et log in til Youtube - har du det?

Mange spørgsmål, men hvis du har ovenstående ting i orden har jeg, som sagt, ikke en brugbar løsning for dig.

Mvh

Hej

Via Apple support har jeg fundet frem til at "deling i hjemmet" skal bruge TCP-port 3689 og UDP-port 5353 til kommunikation med Itunes.

Iflg. TDC er disse ikke åbne på min router og det koster kr. 950 at få ændret konfigurationen.

Løsningen bliver nok at jeg får en 1 ports modem fra TDC og så sætter min egen Linksys router på.

Så er det ikke routeren der sætter begrænsning.

Håber Youtube så også virker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P