Apple Time Capsule tilslutning på Home Trio netværk

Kære Alle

Jeg har anskaffet mig en Time Capsule fra Apple, således jeg kan have backup af min MacBook og have ekstra harddisk plads.

Desværre giver det mig problemer, at få det installeret korrekt. ( Intet virker pt. [i] )

Målet er, at mit Home Trio netværk skal være det jeg primært bruger, da jeg jo gerne forsat vil kunne have web tv med i køkkenet osv. Time Capsule skal kun bruges til løbende backup samt ekstern HD.

Jeg har tidligere med succes installeret en linkzys router, som accespoint, på et andet netværk. I bund og grund kunne det være fedt, hvis det kunne lykkedes for mig, at gøre det samme på home trio netværket.

But how?

Cheers

2 Kommentarer

Jeg fik løsningen på et Mac forum Glad humørikon

Man skal bruge manuelindstilling og derefter gøre som jeg blev guidet til:

"meget enkelt, du skal sætte din time capsule til off (bridge mode) i internet indstillingerpå din time capsule, og så sætte et kabel mellem din tdc boks og i din time capsules lan stik, og så undlade at bruge wan stikket."

Wupti!

Hej.

Jeg har samme udfordring som du har haft:

Jeg har netop fået en Ipad samt Time Capsule + TDC Homeduo netværk.

Har du mulighed for at linke til den vejledning du fandt på MAC Forum, så jeg kan komme igang.

Jeg har også fået oplyst, at jeg skal åbne en port i Homeboxen. Er det også korrekt ?

Jeg har forsøgt at finde ud af hvordan jeg sætter TC på Bridge mode - uden det store held.

Hlsen en Mac-begynder

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P