Apple Keynote i aften mandag den 10. juni 2013 kl. 19.00

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Hej alle - både dem af os, som godt kan lide produkterne fra ultra hippien, Steve Jobs' multinationale firma Apple og dem af os, som er knap så begejstrede og heller vil lægge pengene direkte i Sydkorea.

I aften, mandag den 10. juni kl. 19.00 dansk tid, har Apple annonceret, at der vil være en såkaldt "Keynote".

Oprindeligt en gang "Steve Jobs i store mængder, som præsenterer sit nye legetøj", men nu nok een af verdens største reklame events/begivenheder. Af gode grunde vil det være efterfølgeren Tim Cooke, der præsenterer i aften. Apple har endnu ikke givet os et link, eller fortalt os, hvor vi kan følge med, så derfor vil jeg sidde her, forhåbentlig sammen med jer og skrive i denne tråd, efterhånden som tingene udvikler sig.

Jeg laver ikke en minituiøs gennemgang af alt som sker, men nævner de vigtigste ting undervejs. Så håber jeg, at I vil kommentere og fortælle lidt om, hvordan I oplever disse ting.

Måske vi kan være så heldige, at nogle af jer som ikke vil røre Apple's hippie produkter med en ildtang, vil være med til at skabe en nuanceret debat, i en god tone?

Hvad tror vi?

Kommer der en ny iPhone, ny iPad – eller et Apple ur, der kan optage video, bruges som telefon, med indbygget projektor, så man kan se film på væggen og med et laser tastatur, der kan føle, hvad man skriver? Som holder strøm i 36 timer og i øvrigt kan lades op ved at holde hånden ud af vinduet?

Eller går Apple tilbage til Motorola og præsenterer en G9 processer i aften?

Vil det nye osX ligne Windows så meget, at Microsoft i fremtiden installerer det på de maskiner, som Apple bygger til dem (dette er et gæt, intet rygte startet J)

Der kommer helt sikkert også nyt iOS (styresystem til mobile enheder). Hvilke muligheder får vi her? Integration med komfuret og bilen hjemme? Kan vi forvente, at der i aften kommer Siri på dansk? Jeg havde hende til at finde en restaurant til mig i weekenden – godt nok på engelsk, men dog, kunne hun hjælpe i Danmark

Kom med jeres bud alle sammen – kan I overgå mig i vilde gætterier?

Vi ses forhåbentlig i aften kl. 19.00

Hilsen

16 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Så er der link til at se keynote, hvis du selv vil følge med:

http://www.apple.com/apple-events/june-2013/

Jeg er logget ind og klar - god fornøjelse derude
Omdømme 3

Så blev publikum bedt om at slå lyden fra deres elektroniske dimmere - så nu starter vi nok snart.
Omdømme 3

Tim Cook har indtil videre ikke imponeret - bare kommet med en alt andet end Apple reklame, som var alt for lang og har blæret sig med, hvor stor Apple og Co er
Omdømme 3

Nyt navn til Mac styresystem - osX Maverick?
Omdømme 3

Store forbedringer på mail. Glæder jeg mig til at komme igang med.
Omdømme 3

Slut på gennemgang af det nye styresystem, "Maverick" - nu går Phill Schiller videre med at præsentere hardware.
Omdømme 3

Meget imponerende specs på ny Mac Pro - high end mac. Ser spændene ud.
Nu til iCloud og Tim Cook
Omdømme 3

Lav dokumenter i din browser. NU bliver det spændene. Vi skal til at se på opdateringerne til iPhone og iPad
Omdømme 3

OK, jeg er imponeret. iOS7. Det glæder jeg mig godt nok til at komme igang med!
Omdømme 3

Meget smart med iOS7 - det vænner sig til, hvordan du bruger det og sikrer, at de app's du oftest bruger, er klar, på det tidspunkt, du normalt bruger dem på. Godt tænkt.
Omdømme 3

Det lyder desværre ikke til at Siri kommer på dansk endnu. Det glæder jeg mig ellers til.
Omdømme 3

Er der slet ingen af jer, som har lyst til at kommentere her på tråden? I skal være så velkomne
Omdømme 3

Så kom den - "iTunes Radio". Spændene hvad de nu har fundet på?
Omdømme 3

Så kom der noget, vi virkelig kan bruge. Du kan nu låse din iPhone, sådan at hvis den kommer i uretmæssige hænder - altså bliver stjålet - eller du mister den og en anden finder den, kan den ikke bruges, af andre. Det SKAL være dig og dit Apple ID som låser den op, hvis du har låst den med "Find Min iPhone".
Omdømme 3

Spændene nok. iOS7 kommer til efteråret. Det vil virke på alle iPhone4 og op efter. Samt på iPad 2 og op efter.
Det glæder jeg mig rigtigt meget til.
Omdømme 3

Slut for nu

Tak for i aften. Jeg glæder mig helt sikkert til efteråret, når iOS7 kommer. 

Hvad tænker I alle sammen? 

Er Apple færdig efter Steve Jobs død, eller er dette bevis på det modsatte?

Hvilken retning er Apple på vej i? 

Hvorfor var der så lidt hardware? Een computer, ikke andet?

Og lidt bærbare.

Hvor blev iPhone 6 af?

Folke iPhone til 100$ i mange farver så vi heller ikke noget til?

Nu pakker jeg ned for i aften, når jeg kommer på i morgen tidlig, er jeg spændt på jeres kommentarer Glad humørikon

Tak for i aften

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)