Appen fungere ikke

"Ingen forbindelse
Tjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere."

Sådan skrive appen konstant. Nogle gange kan jeg godt få lov til at afspille numre og så stopper den pludseligt med at fungere? Hvorfor?? Det er på min iPad, som kun har wifi. Kan det være årsagen? Men så syntes jeg det er underligt at jeg godt kan nogle gange og ikke andre? Det sammen gælder når jeg skal afspille fx. Film i appen... Kommer der ikke snart en opdatering, så det igen virker på iPad!

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej oib1802.

den kan nogen gange være lidt drilsk,men prøv at se link her under.

mvh.2515Blinkende humørikon

Løs problemer med TDC Play

Jeg har afspillet min playliste på min Iphone adskillige gange uden problemer. Lige pludselig en dag gik den i stå under afspilningen med meldingen "Ingen forbindelse. Tjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere."

Test af browser virkede fint, så internettet fejlede ikke noget. Skipper jeg videre til næste nummer spiller det fint igen. Jeg har så afspillet min playliste flere gange, og den går hver gang i stå det samme sted. Jeg gik så ind på faneblad MUSIK og søgte på nummeret (som playlisten går i stå ved), men der findes nummeret nu kun i en anden version, så nummeret, jeg havde valgt til min playliste, var fjernet eller udgået, hvad ved jeg.

Jeg formoder, at ved afspilning af playlister tjekkes om licensrettigheder er tilstede. Hvis ikke, kan du ikke afspille nummeret mere. Jeg synes, det er noget misvisende at informere bruger om denne 'fejl' med meldingen :

"Ingen forbindelse. Tjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere."

Håber TDC vil bekræfte, at det hænger sådan sammen. Det må kunne gøres bedre. Jeg fandt ikke denne forklaring nogen steder under "Løs problemer med TDC Play", så den burde nok tilføjes.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej fleming.

som du selv beskriver det--hvis nr.ikke er der mere og er erstattet af en anden udgave,og noget med licensrettigheder,må det heltbestemt værer en opgave for tdc kundeservice! (dette er kun kunde til kunde forum)sorry!Blinkende humørikon

hej Fleming

Den tekst du skriver, ligner den tekst flere andre også har skrevet "Ingen forbindelse. Tjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere."

Prøv at søge i søgefeltet på denne sætning: "Ingen forbindelse. Tjenesten svarer ikke."

En bruger har fortalt mig  at gør appen ikke som man forventer, skal man fjerne tilknytningen til app'en, slette app'en og installere den igen. Også logge ind, så virker det som regel igen.  

Men hvis det er et musiknummer der er blevet udskiftet, fordi der er licens på det gamle nummer, hjælper det vel ikke at kontakte kundeservice.  De kan jo ikke give dig licensen aligevel.  

Jeg bruger ikke appen, så ud over dette har jeg ikke flere kommentarer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)