Svar

APP ( TDC Plag ) til win 8 ( computer )

• PTN
  • Deltager
  • 1 kommentar
Nu har jeg købt en HP ENVY 23 med win 8 med Touch Smart og jeg har TDC APP på min Iphone og på Tablet android  er meget nem at bruge.

Jeg kunne tænke mig at TDC fik lav App til Win 8 til Computer så det bliver let at bruge APP / Play

det er bedst at se film på 23´ skærm , Nu er den lagt ud på store på Telefoner men ikke på computer 

det må ikke koste meget for TDC at få Micosoft til ligge Ind som den også køre på store på computer. 

Så men er fri for ud på nette og skifte program bare for høre eller se tv.

Med venlig Hilsen

PTN

icon

Bedste svar af Dan_E_P 27 februar 2013, 16:27

Hej PTN,

Jeg tror ikke at der kommer en officielt Windows 8 app til TDC Play, netop fordi det er muligt at hive det frem igennem internettet.

Jeg bruger ikke Windows 8 (af ren dovenskab), men kan du ikke selv oprette "apps" i form af genveje i Windows 8? Jeg forestiller mig at du kan lave en genvej der bare åbner www.play.tdc.dk (det nye Play - prøv det!) og hvis du er sat til at logge ind automatisk, så fungerer det vel næsten som en app - ikke?

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PTN,

Jeg tror ikke at der kommer en officielt Windows 8 app til TDC Play, netop fordi det er muligt at hive det frem igennem internettet.

Jeg bruger ikke Windows 8 (af ren dovenskab), men kan du ikke selv oprette "apps" i form af genveje i Windows 8? Jeg forestiller mig at du kan lave en genvej der bare åbner www.play.tdc.dk (det nye Play - prøv det!) og hvis du er sat til at logge ind automatisk, så fungerer det vel næsten som en app - ikke?

TAK for hjælpen Dan og tak for tips og så har jeg over se en hjælpe link oppe ved tandhjul inde i Tandjulet øver hjørne i højdre sige den hedder føj websted til startskærm så laver men selv App til win 8.

Så har jeg lær noget nyt i dag.

endnu engang TAK for hjælpen.

Med venlig hilsen

PTN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$