App på android tablet. "Du har ikke adgang til dette indhold"

Hej.

Bruger det ikke så ofte, men de sidste par gange hvor jeg har forsøgt at bruge min android tablet til at afspille live TV, får jeg meddelelsen "du har ikke adgang til dette indhold" Har forsøgt at afinstallere og genindstallere, men uden nogen ændring.

Jeg kan sagtens logge ind i App´en samt navigere rundt i denne, men afspille indhold vil den ikke.

App, samt web adgang til Play, samt afspilning i disse virker fint på Iphone, Ipad samt PC.

Har dog virket tidligere på android også. uden problemer

Hilsen Michael

10 Kommentarer

Hej,

Jeg har samme problem med en Android telefon TDC's APP version 3.3.5 (Build 3002).

Det virker fint hvis jeg ser Live TV på en PC, men får en "Du har ikke adgang til dette indhold" på telefonen.

/Henrik

Har pludselig det samme probem.

Savner meget et svar fra TDC på dette!

Jamen det er da "dejligt" at høre at jeg ikke er den eneste der har dette problem.

Jeg er nu for 2. gang i dag i kø til deres smartphone-support. Har ventet 25 min i første omgang, hvorefter jeg blev smidt af, og lige pt. kører vi på 40. minut, selvom "ventetiden er ca. 10 min", for 38 min siden.

Glæder mig til at høre deres "løsning" denne gang.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Vi har ikke registereret en generel fejl, hvad angår afspilning af tv-kanaler via app'en på Android, og med denne type fejl kræves der flere oplysninger, så man kan finde frem til årsagen.

Jeg vil derfor anbefale, at I retter jeres henvendelse til hotline, som kan kigge nærmere på sagen. Her kan I finde kontaktoplysninger til hotline: Kontakt.

/Ajla

Hej Alja.

Det gjorde jeg allerede samme dag som jeg lavede indlægget hér i forum.

Fik at vide at der ville gå en dags tid før jeg ville blive ringet op, men har intet hørt fra dem endnu.

Hilsen Michael

Ja det er sgu flot TDC.. hvis i har problemer så venligst kontakt os her(i har så lagt et link ind) Når man klikker på linket skrives følgende: Der er i øjeblikket en teknisk fejl som gør at det ikke er muligt at kontakte os via mail. Vi beklager og henviser til øvrige kontaktmuligheder.

MIt TDC play virker heller ikke...

ER DER NOGET SOM VIRKER HOS TDC?????

Hej TDC

Jeg kan se at vi er mange der har samme fejl "Du har ikke adgang til dette indhold" jeg har flere gange været i kontakt med TDC om denne fejl, jeg har 2 Samsung Galaxy S4, disse telefoner er sat fuldstændig ens op, på den ene er der ikke nogen problemer, MEN den anden får jeg ovenstående meddelelse, kan godt navigere rundt i appén men kan ikke se live tv, har så prøvet at hente DR tv appén og med den kan jeg godt se live tv. hvornår komme der et svar fra TDC så det virker.

Hilsen Ejsi

Et hurtigt spørgsmål: Er din ene telefon rooted?

Jeg har været i kontakt med TDC Smartphone-support MANGE gange efterhånden, og de "har problemer med rootede enheder, og ved ikke hvornår det bliver løst..."

Jeg har efterspurgt en ældre version af TVapp, men det har man ikke liggende... (Jeg tolker det som at man ikke vil udlevere disse)

Jeg har selv måtte roote mine 2 telefoner, da jeg oplevede en del fejl med original software.

Min tablet er også rooted for at forbedre hastigheden, stabiliteten.

Min android tv-boks er rooted fra fabrikantens side af. :-(

Alle enheder har problemer med TV, men virker fint med Musik.

Hej brafi

Nej der er ingen af telefonerne der er rootede, de er som da jeg købte dem hos TDC, og den som ikke virker der har det virket på, og telefonen har været nulstillet til fabriksindstillinger, efter TDC bad mig nulstille den.

Hmmm... Mine telefoner er rootede, men har virket super, længe, men efter de sidste par opdateringer, har det ikke virket.

Er blevet spist af med at det var fordi de var rootede...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)