Anonyme opringninger

Hej

Jeg er flere gange blevet ringet op på min alm telf af en med hemmeligt nummer, når jeg tager telf., er der ingen der svarer, dette sker gerne i tidsrummet kl 18, sidste gang hvor vedkommende ringede, blev jeg kort tid efter også ringet op på min mobiltelf., også med hemmeligt nummer, og der var heller ingen der sagde noget i den anden ende, hvorefter jeg afbrød samtalen.

Er der mon andre der oplever det samme ? 

Jeg mener at der skulle være mulighed for at få oplyst hvem der står bag det hemmelige nr., kan TDC ikke se hvem der ringer op ?

Mvh.

Nylollik

3 Kommentarer

Hej

Prøv at læse denne tråd

/t5/Os-med-TDC/OPDATERET-Advarsel-om-Svindel-opkald-Ring-IKKE-tilbage/m-p/98476#M2538

Hej MajaH

Jeg har selv deltaget i denne debat ang. de falske opringninger, da jeg også selv har fået nogle med opringninger, men med vist nummer, denne gang var det jo med hemmeligt nr, og der kan man jo heller ikke komme til at kvaje sig, da man jo ikke kan ringe tilbage vel ?

Mvh

Nylollik

Hej

Næ det er rigtig nok, men det er altså ikke alle tråde, jeg læser det hele igennem. Nogle gange kunne brugere med et problem jo også selv prøve at se om der var ligningede tråde.

Jeg har læst om hemmelige opkald, du er velkommen til selv at lede efter dem her:

/t5/forums/searchpage/tab/message?searchGranularity=tdc%7CCommunity&q=hemmelig

eller her:

/t5/forums/searchpage/tab/message?searchGranularity=tdc%7CCommunity&q=Anonyme

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8