Animerede billeder

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har skiftet fra Windows xp til Windows 7 og kan nu pludselig ikke sende animerede billeder med e-mail, hvilket jeg ikke havde problemer med før ændringen. Er der nogen, der har en løsning??

4 Kommentarer

Hej bonni

Du bliver nød til at informere om hvilket postpogram du bruger.

Webmail via en browser eller et postpogram på din pc, og hvilket?

Hej majaH. Ja det er da ganske rigtigt, undskyld.  Jeg har tidligere i XP haft outlook expres, men har nu microsoft outlook.

Hej Bonni

Jeg kender desværre ikke microsoft outlook 2003 og opefter. Så hvis andre har et bud, skal de være meget velkommen til at hjælpe.

1. Det kan muligvis være et filter, der er slået til, Enter hos dig eller hos modtageren.

2. Er det alle mail, eller kun mail med giffer?

3. Kan du sætte det ind i en email? eller er det kun når du sender der opstår problemer? (Tjek opsætning: TDC har lavet noget om for nylig))

4. Er det kun til en bestemt mailadresse det ikke kan lade sig gøre?

5. Kan du sende til dig selv men ikke til andre?

6. Er din webmail for fuld, så du ikke kan sende? Det kan være dit nye outlook ikke sletter meddelelser efter hentning på tdc's server. (Skriv hvis du vil have hjælp til dette.) Tjek din webmail og tøm evt. din indbox for mail. http://mail.tdc.dk/

7. Får du evt. en fejlmelding? og hvad står der i den?

Hvis et af punkterne løser dit problem, så skriv det, ellers må du beskrive proplemet med lidt flere detaljer.

Hej MajaH.  Mange tak for din vejledning. Jeg vil nu prøve de forskellige muligheder og sende tilbage om resultaterne. V.h. Kaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)