Angående fejl 500 i webmail

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Løst, det virker igen.

Vi har nu haft vores teknikere til at undersøge problemet, men der er ingen generelle fejl.

Vi er derfor nød til at kikke på hver enkelt af jer, for at finde ud af, hvad der er galt.

Send derfor den mail adresse du har, hvilket styresystem du bruger, hvilken browser du har og en kort beskrivelse af hvad du gør og hvilken fejlbesked du får, når situationen opstår, i en mail til mailto:mailmittdc@tdc.dk

Så vil teknikkerne tjekke hver enkelt af jer og se, om der kan være noget som går igen i det I oplever og på den måde måske finde ud af, hvad der sker.

Hilsen

13 Kommentarer

God idé Patrick. Så skal vi lige finde en mailtjeneste, der kan sende mails. Måske vi så bliver dér?

Den holder vel heller ikke i længden den med at ordne det individuelt. Når først der er 1.000, der opdager fejlen, så bliver jeres ventetid vel fordoblet til et par år.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Goofer

Næ, det kan du have ret i. Men hvis du er fuldstændig uden mail adresse, så skal du have lov at sende en PM til mig her på forum, så skal jeg nok videresende den Blinkende humørikon

Du er nok nød til at læse det jeg skriver igen. Vi har ikke en generel fejl. Vi kan ikke genskabe det. Men vi kan jo se, at der er et problem, når I melder det ind. Så vi er nød til at søge på det vi får ind - også kan vi forhåbentlig finde en fejl, eller genskabe det. Også kan vi rette. Jeg skriver intet om at den enkelte får svar, eller at vi ringer tilbage og løser det. Vi er bare nød til at have noget mere data, for at kunne hjælpe.

Så på med ja-hatten og se det positive - vi forsøger faktisk at hjælpe Glad humørikon

Heldigvis har andre godt set muligheden - tak til jer som allerede har sendt mail afsted til os. HUSK dog at sende den mail adresse I har hos TDC med

Beklager min tone. Det var dumt.Mand flov

Heeeeeeeeeej Meget glad humørikon

Nu virker det !

Omdømme 3

Alt forladt Glad humørikon

Jeg kan ikke sende mails og får også den der med fejl 500 og noget med mapper! Jeg er en gammel kone på 65 og aner intet om browsere eller nogetsomhelst. Hvad gør jeg lige??

Min mailadr. er XXXX@privat.dk - men så ved jeg heller ikke mere!

Person-oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af ens personlige oplysninger, som spam og scam. Håber der er forståelse for dette. /MajaH

Den virker stadig ikke - kan ikke sende og får den med fejl 500 hele tiden.

hej pipser

Jeg er lige faldet over dit indlæg. 

Alt tyder på det er en midlertidig fejl.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Så skulle fejlen gerne være løst!

Og Ulf har kastet sløring ud over mailadressenGlad humørikon

/Ulf

PS:

redigeret tilført.

har lige læst denne side. http://www.dr.dk/DR1/kontant/2012/09/18123950.htm

Fejl 500 kommer nar vi forsøger at sende en mail.

xxx@pc.dk

xxxx@os.dk

Browser Firefox

Person-oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte mailadresse-ejere mod misbrug af oplysninger, som kan blive brugt til spam og scam. Håber der er forståelse for dette. /MajaH

Hej KarinClaudia

Det lyder som en teknisk midlertidig fejl, hvor længe har du oplevet fejlen?

Hmm, jeg har atter samme fejl. Sjovt, at TDC ikke genkender den fra flere andre tilfælde.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)