ang samsung GT-E2550

jeg har lige købt en samsung GT-E2550 men kan ikke få den sat op til tdc play.(ukendt model) nogen der kan hjælpe ? mvh alias123

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

din telefon står ikke på listen over hvilke telefoner der kan bruge TDC play så sansynligheden siger at du ikke kan benytte dig af Play

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=16097&cid=_tdc_dk_musikmobil

Til den værdsatte rådgiver miela 1:

Hos TDC, hvis noget kan gå galt, så vil det gå galt!

Automatreaktion fra TDC rådgivere: det er ikke VORES Skyld!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej valley72,

du ved udemærket godt at jeg ikke er ansat ved TDC, men bare en bruger.

nåja og så er jeg ikke værdsat rådgiver men værsat skribent.

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Rang-og-pointsystem/td-p/2746

UNDSKYLD jeg tog fejl af din titel.

Men jeg kan da godt forstå du er værdsat.

Dine undskyldninger og bortforklaringer over al det TDC koks som dette forum er et bevis på,

burde udløse en bonus fra TDC!

Omdømme 3

Hej, valley72. 

Jeg har sendt dig en PM,

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Til valley72

Du går over stregen for god takt og tone, i den måde du skriver til de andre brugere på forum her.

Jeg har sendt dig en PM i den forbindelse og vil bede dig læse den, før du skriver på forum igen.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P