Ang.. Mobilt Bredbånd

Hejsa..  [i][i]

Jeg har fået et mobil bredbånd igennem jer. 

Men kan slet ikke få det til at virke.. 

Kan ikke finde modemet på jeres hjemme side.. 

Så kan heller ikke opdatere det. [i]

-. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre. 

Kan heller ikke finde Wlan. Når der søges. 

Nogen forslag? På forhånd tak. [i]

6 Kommentarer

Det kunne være jeg skulle skrive hvad det var for et modem.. Meget glad humørikon

Det er et E367 Huawei.. 

Jeg hopper lige med i denne tråd. Min nabo har mobilt bredbånd hos TDC, men kan ikke få en e-mailadresse hos TDC - kan det virkelig passe?

Hej joern

Ja - det passer - Din nabo kan tilkøbe et netbasic-abonnement til 29 kr. pr. måned, eller han kan oprette en gratis mailbox hos google kaldet gmail.com   eller hos microsoft hvor det hedder hotmail.com

Hej chelle

Det var lige en indskudt bemærkning.

Indtil du får en mere kvaliseret hjælp, kan du læse denne side.

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/mobilitet/faq.php?id=17011

MajaH skrev:
Hej joern

Ja - det passer - Din nabo kan tilkøbe et netbasic-abonnement til 29 kr. pr. måned, eller han kan oprette en gratis mailbox hos google kaldet gmail.com   eller hos microsoft hvor det hedder hotmail.com

Tak for svar, men jeg kan ikke finde Netbasis på TDC.dk. Det virker som om, det kun var de bestående abonnenter, der kom til at betale 29 kr. pr. md., hvis de ønskede at fortsætte med abonnementet. Tilkøb af nyt abonnement kan jeg ikke finde.

Hej joern

Jeg har også ledt som en gal, og kan heller ikke finde det. Jeg har derfor ringet til TDC.

Kæmpe ros til kundeservise.Meget glad humørikon Det tog 3 min. at komme igennem til Gitte kl. 8.30, hvem det så end er. Siden hvor man kan bestille mailbox, findes ikke da det er et abonnement der normalt ikkke reklameres med.

Din nabo bedes ringe på 80808010 og bestille et netbasic-abonement.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)