Android Market

Jeg kan pludselig ikke få Android Market til at virke. (kender andre med samme problem)

Har SE X10i. Er der nogen der ved, hvorfor det ikke virker i øjeblikket.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Her efter at betalings Apps kom har der været et problem med at nogle programmer låser fast når man opdatere, og som en konsikvens af det kan man ikke hente nye programmer på market, Jeg tror ikke TDC har en løsning, men jer har personlig været i kontakt med både android og sony ericsson, og det svar jeg har fået siger at man skal køre en repation af telefonen eller vente til at opdateringen kommer her meget snart.

/t5/Mit-TDC/Knas-med-licenser-fra-TDC-Play-p%C3%A5-SE-X10-mini-pro/m-p/1956#M360, en vejledning jeg har lavet til at reperer telefonens software, er godt nok til en x10 mini pro. men det skulle være det samme.

Hej,

Mange tak for hjælpen. Nu har jeg fået min telefon opdateret! Hvilket er super fedt - det har jeg heller ikke kunne få den til før. Så mange tak for vejledningen :-)

Men Android Market virker desværre stadig ikke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vender lige tilbage når jeg har fået min til at virke.Meget glad humørikon

Har nemlig ikke haft tid endnu til at prøve selv.

Omdømme 3

Hej,

Det virker fint på mit market, så jeg kan desvære kun bede dig om at prøve igen, og hvis det ikke virker så kontakt Sony Ericsson, det kan muligvis også være du bliver nød til at benytte dig af din garanti.

Håber du får det til at virke, det er jo ikke sjov at have android uden market.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)