Android marked

Har en HTC Hero. Har problemer med overhoved at komme på android marked. Når jeg skal logge på min google konto ,som jeg har som en del af opsætningen, siger telefonen at min telefon ikke er optimeret til datatjenester, hvilket jeg ikke forstår da jeg kan bruge alle andre web baseret ting på mobilen.  

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa vis det er første gang du logger på marked og du har wifi slået til, så kan det godt være at det er der skoen trykker......

men vis det ikke er det kan du bruge gmail/talk og det på mobilen???

Har lige prøvet som foreslået: 

Slået wifi fra og prøvet at logge på via talk. Nu siger mobilen så at den ikke kan oprette en pålidelig datforbindelse til serveren. Hvad betyder det og hvad gør jeg ved det?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

@Knudsen, var det ikke Hero der havde nogle problemer med at huske APN og sådanne indstillinger eller er det mig der er helt forkert på den, mener bare der var en af de tidlige android telefoner der havde den bug

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 

vis du går i indstillinger og finder den menu punkt som hedder mobilnetværk og så går ind i navne på adgangspkt og så tryk menu og vælg nulstil til standard, for det lyder til der er noget galt med din opsætning af internet 

Har lige gjort det igen, blev gensanne til std. hvorefter jeg prøvede samme proedure som før. Samme svar. Tror snart jeg kaster mobilen ud af vinduet......grrrrr

Omdømme 1

Matt det var ikke hero eller min havde det ihvertfald ikke

Til trådstarter da du startede din mobil op første gang og den velkomst skærm kom op med at sætte mobilen op skippede du da det punkt med at logge ind på din google konto???

Ja Jeg skippede i første omgang opsætningen af google account da den startede op første gang. Har det nogen betydning og betyder det så at det aldrig kommer til at fungere?

Omdømme 1

Hejsa

Ja det er derfor det ikke virker, men det du kan gøre er at gendanne din mobil så den bliver som du fik den første gang, så kommer guiden igen og så logger du bare ind med din google mail og så virker marked og det igen 

Hej,

har samme problem med en Sony Ericsson Xperia X8. Alle de foreslåede metoder hjælper heller ikke mig. Til gengæld kunne det godt passe med at jeg sprang over ved første opsætning. Men er der ikke andre muligheder for at indhente denne opsætning uden at man skal nulstille det hele? Hvad går tabt når jeg nulstiller? Alle mobilnumre?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)