Android app på wifi tablet

Hej med jer. Hvornår kan vi påregne at Playapp'en kommer til at virke på tablets som køre wifi. Tablets vinder jo stort indpas i de danske hjem og bliver ofte brugt som always online enheder. Håber at høre fra jer.

22 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Det er da helt fint at TDC nu endelig laver en App der virker på Wi-Fi men hvorfor så kun på TDC's net? Så skal jeg jo STADIG slæbe rundt med min gamle PC'er når jeg ikke er på mit eget net (TDC). DET lyder meget mærkeligt. Spotify har løst problemet, så må TDC da kunne gøre detsamme???   Mvh, Thomas

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rene.. Hvor langt er i nået med at få kørt denne wifi app i stilling. Proehl
Da denne tråd er ved at være noget gammel efterhånden.. Prøver jeg så lige at stille det stille det samme spørgsmål, som blev stillet i 2012.. Hvorfor kan jeg ikke få TDC play på min wifi tablet med android?

Har lige købt mig en Galaxy tab3 af den selvsamme grund og ærger mig virkeligt over at jeg ikke kan få det til at virke. ?

Har installeret og afinstalleret app'en gentagne gange, men får det samme resultat hvergang.. Kan se tv på tablet, men ikke afspille musik... Jeg fatter det ikke.. er det mig der er helt galt på den?

Mvh Jack.

Held og lykke med at få svar fra TDC mht. Dette emne. Trist humørikon
Har prøvet uden held.
Jeg tog konsekvensen og har nu skiftet abonnemang til You See.

Tror at det er samme ejer som TDC men YOU SEE MUSIK virker perfekt på både Tab, Android telefon, Ipad og PC.

Så skift, musikken indgår og streamning af musik bruger ikke af dit dataforbrug.  ;-)

Thomas

Jeg har en firma løsning så jeg kan ikke umidelbart skifte.

Is this the usual problem ? ( It is on a new Android WIFI Tablet )

http://i105.photobucket.com/albums/m210/NixEre/TDC/WP_002105_zpsb5e05d51.jpg

MVH

Nic

Yes exactly
Så tog jeg tyren ved hornene og ventede 26min i telefonen igår, hvorefter jeg fik fat i en meget venlig fyr fra TDC's tekniske afdeling. Han kunne så fortælle, at der ikke engang bliver arbejdet på at opdatere deres play app, så den kan bruges på android tablets.. (tak for lort)

Han fortalte at det kun var Apples Ipad der kunne bruges uden simkort.. Så sur røv for dig Jack, at du lige har købt en Galaxy tab3, som du ikke kan bruge til TDC PLAY som den blev købt til.. Det er bare ikke godt nok TDC!

Det er da forskelsbehandling så det batter!

Det vil da sige det samme, som at alle der kører Toyota ikke skal betale grønejerafgift, kun dem der kører Vw..

Men igen får man en lang næse når man køber et produkt fra TDC.. Jeg er ihvertfald meget skuffet og træt af, at der ikke bliver informeret ordenligt ud, når man står nede i TDC butikken, for netop at blive oplyst om deres produkt.

Fortsat god dag allesammen.. mvh Jack.

Doesn't work on my Android Nexus 7 , but it does on a PC and laptop neither of which have sim. Great logic and customer service from TDC ...  igen igen!  

Hvorfor står der ikke noget i svarrubrikken. Jeg har samme problem og er interesseret i svaret. Vh.

Jeg kan se af ovenstående, at jeg skal undersøge skift af bredbåndsabonnement til You See eller anden udbyder.

Jeg hentede Spotify appen den anden aften og i løbet af max 2 min. så hørte jeg musik på min android tablet uden nogen form for problemer.
Tag den TDC!!!
Der kunne i sgu lære noget Trist humørikon-
Tak ! Nu gratis på tablet - det prøver jeg !

Meget glad robot

Hej Lauw,

Vil gerne se dit svar, ??

Hej. Blot til orientering så er vi rigtig mange med dette problem. Der er også et andet forum med præcis samme frustrationer- se: /t5/TDC-Play/Problem-med-Play-i-Mit-TDC-p%C3%A5-Android-tablet-uden-SIM/td-p/97126
Hej på et andet forum, har en person der kalder sig Carlon skrevet:
Hij Sjønne. Du angiver at Paly ikke kører når der er tale om enhed uden Sim - Musikdelen. Det er ikke korrekt. Her på en billig Denver uden Sim kører det uporklageligt. OK anvendes Crome som browser er der intet omkring Play der kører men anvendes den standard brovser installeret på Denver kører det uporklageligt - Der anvendes her WiFi og uden at være logget ind. Kører under min egenWI sky. Kører også på andre WiFi enheder men så slak der været logget ind på TDC - Play
Hilsen herfra

Er der nogen der har samme erfaring som Carlon? Skal vil bare bruge en anden Browser?
Man kan ikke logge på Play via browser mere.
Det er kun via Appen og det virker langt fra på alle tablets.
Interessant!

Har lige checked ...

Jeg har en Nexus 7 / UDEN sim.

Play APP virker ikke.

TDC Play virker ikke i Chrome - MEN  jeg også har en PUFFIN browser fordi den har FLASH - og med PUFFIN  jeg kan log in og brug TDC Play som på PC. Den er ikke perfekt - men den køre.

MED - jeg vil hellere brug APP på tabletten!

Gal robot

Hey. Der er kommet et nyt indlæg fra "Carlon" hvor personen beskriver mere detaljeret hvad der menes:

Emne:  Sv: Det nye TDC Play
Forfatter:carlon (Senior forfatter)
Dato:23-01-2014 14:25
Hej Igen - kommentarer. Det er rigtigt - på tablet kan Paly kun tilgås via TDC App - det er det jeg gør. Men - Anvender jeg Google Chrome som standard browser går det ikke. Anvender jeg derimod den indbyggede standard browser kører det perfekt. Jeg afinstallerede Chrome - installerede TDC appen - og vupti - det hele kører. Hvorfor finder jeg ingen svar på - efterfølgende installerede jeg igen Chroime og virker stadig. Jeg tror at det har med at gøre at da jeg installerede Appen var det via Google play narurligvis men under anvendelse af Standardbrowseren.

Play har så nok lagt sig ind som en udvidelse til standardbrovseren - men kan ikke køre sammen med Chrome. Prøvede med Safari browser - det gik heller ikke.
Der er lidt mystisk !!!!

Mden som angivet kører det her - selv på en billig Denver - Andriod 4.1

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)