android 2.3.3 til x10i

Hejsa

ville høre om der var en tidsplan for godkendelsen af opdateringen som skulle være released fra sony!?!

Mvh

Steen

32 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Steen_St.

Der skulle være noget i gære ang. Gingerbread - prøv evt. at tjekke i dette forum, hvor de netop taler om den.

http://talk.sonyericsson.com/message/81184#81184

Mon ikke, der gemmer sig mobilnørder/andre herinde med bedre kendskab til det, du gerne vil vide, så du muligvis kan få et mere direkte svar fra dem.

Håber, at du får løst dit spørgsmål den vej.

Mvh

MacGyver

ehh hvad?

http://www.mobil.nu/nyheder/android-2-3-klar-til-xperia-x10-1.478678.html

iflg dem er den rls'd, jeg spørger så tdc folkene herinde hvad tidsplanen er for at TDC kan godkende den så vi får den tilbudt på tdc telefoner!!!

Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har lige tjekket en anden tråd herinde.

Deri står der, at opdateringen er lagt ud, så jeg smider lige en besked til vedkommende, om at komme ind og snakke med dig.Blinkende humørikon

ok tak Glad humørikon...jeg håber da jeg har forstået dette korrekt. For en mobil indkøbt hos tdc er jo det Sony Ericcson kalder en operativlåst mobil med et tdc image på. og ligegyldig hvor den telefon så idag er under abonnement skal den vel vente på tdc godkender en opdatering før jeg får den tilbudt er dette ikke korrekt?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Steen_St

det er korrekt at Sony Ericsson ENDELIG har sendt 2.3.3 ud til x10i'eren i en debranded version hvilket vil sige at det er en version der er ren for alt hvad operatørerne smider på af ting og sager..

Hvornår tdc vælger at komme med deres opdatering ttil x10i ved jeg ikke

Tak for svar til jer begge, var dog også tdc folkene herinde på forumet jeg primært rettede mine spørgsmål mod, da jeg kan huske 2.1 i sin tid tog en krig før tdc frigav den.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal nok satse på samme krig igen før TDC frigiver den Blinkende humørikon

hehe det har du nok ret i. Med derfor kan man jo godt "spille naiv" og håbe på en officiel udmelding fra tdc Glad humørikon

Omdømme 2

Det var da så lidt - vi prøver at hjælpe, hvor vi nu kan. Glad humørikon

Og samtidig stort tak til jytfin - den altid vidende mobilnørd Blinkende humørikon

Omdømme 2

mange tak MacGyver
@trådstarter hehe det er jo så lige det. men skal nok give en lyd fra mig når jeg høre noget nærmere omkring den TDC branded software til din X10i

Omdømme 2

Selv tak, jytfin .. glad for at have en mobilnørd i nærheden .. kunne jo selv komme i problemer her.

Vil også vente her på lyden fra dig - da der er andre her, som har x10i.

Omdømme 2

Det var da så lidt MacGyver selvom jeg har været optaget andet steds den sidste uges tid, så har jeg også tid til at være lidt online.

Jeg hiver lige fat i et par kontakter for at se om der kan komme noget godt ud af det Blinkende humørikon

Hilsen en meget hummerfarvet mobilnørd Humørikon med tunge

Omdømme 2

Jeg/vi har også haft andet i hovedet, men tjekker alligevel ind, når chancen er der.Blinkende humørikon

Hmm - hummerfarvet .. nu blev jeg sulten (suser ud i køkkenet) Humørikon med tunge

Omdømme 2

MacGyver. Jeg har arbejdet i døgndrift det meste af ugen, for at få tingene til at hænge sammen Humørikon med tunge

Men som sagt så skal jeg hive fat i et par folk som "måske" kan give mig en ETA på TDC's version af 2.3.3

Omdømme 2

Føj, døgndrift. Jeg kommer helt til at svede bare ved tanken.Humørikon med tunge

Det lyder spændende, og er selvfølgelig tålmodig her. Glad humørikon

Omdømme 2

@MacGyver siden i tirsdags har jeg arbejdet som volentør ved en kæmpe international fodbold tournering, der har jeg nærmest været eet med fodbolden (som jeg elsker det Meget glad humørikon)

Og når jeg har retuneret til hjemmebasen har den stået på vedligeholdese af netværket i privaten og lidt hjemmeside kodning.

hehe som altid Humørikon med tunge

Omdømme 2

Hvis jeg havde fået et sådant tilbud, havde jeg også gjort det (er vokset op lige over for AGF, så uundgåeligt) Glad humørikon

Glad for, at du kan få det til at rende rundt...Det ville have været for meget på en gang for mig.

Nu kalder han, tid til at se noget fra hdd.

Omdømme 2

Det skal løbe rundt, ellers ved jeg ikke hvad jeg gør hehe...

Omdømme 2

Copy that - kan ikke siges bedre.

Bump.

Kan nogen fra TDC give os ivrige X10-ejere en ETA på opdateringen?

Derudover er jeg lidt interesseret i at vide, hvad det helt præcist er, I gør ved softwaren inden i ruller den ud. Jeg har lagt mærke til at der kommer en ↓TDC Play notifikation i menubaren engang imellem; skyldes den TDC Play integrationen i Mediascape?

Omdømme 2

janusvm skrev:
Bump.

Kan nogen fra TDC give os ivrige X10-ejere en ETA på opdateringen?

Derudover er jeg lidt interesseret i at vide, hvad det helt præcist er, I gør ved softwaren inden i ruller den ud. Jeg har lagt mærke til at der kommer en ↓TDC Play notifikation i menubaren engang imellem; skyldes den TDC Play integrationen i Mediascape?

En ETA vil være svær at give eftersom det kan tage tid med at inplantere de applikationer som TDC nu mener der skal installeres i opdateringen.

Med hensyn til TDC Play notifikationen så har jeg oplevet det samme på min arc med 2.3.3, men der er/var play intetgreret i.

for at give et lille lys på ETA uden at love for meget så kan der gå et par uger er jeg bange for

ok faldt lige over en thread her:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1186045

X10i 3-DK GENERIC 1234-6544 - Released (2011-07-29) <<< den blev frigivet til tdc d. 29/7-2011

Ved godt der står 3 men det burde være samtidig til alle de danske mobil udbydere Glad humørikon.

Omdømme 2

Hej steen_st

Godt fanget :-)

Xda er altid hurtige med nyheder, jeg bruger selv xda når der er noget jeg mangler til mine android enheder.

Skal vi ikke aftale at ligeså snart jeg fanger den så får i et link til den Meget glad humørikon

Man har da lov til at håbe i hvert fald. 

Med 2.1-opdateringen tog det vistnok en uges tid, tror jeg.

Sålænge de ikke bruger lige så lang tid som AT&T gjorde med 2.1-opdateringen i USA, så kan det ikke gå helt galt.

Omdømme 2

Så fremt det sker at TDC laver en AT&T så tror jeg da nok lige er der er mange X10 kunder der bliver sure Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)