android 2.2 til samsung galaxsy?

Hej

kan man bruge android 2.2 til samsung galaxsy?

og hvis ja er der et sikkert link?

:-)

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Hvis samsung ikke har en opdatering, hvor dit android styre system bliver opdateret er svaret desvære nej.

tak :-)  har også fået svar fra samsung de siger den kommer slut oktober :-)

Er frigivet 15. oktober 2010 - men som TDC kunde kan du vist nok først få den slut november - efter oplysninger fra Samsung

tak så må man jo bare vente :-(

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sj1975

Der var en anden som også har spurgt om det samme. Har svaret ham her:

/t5/Mobil/Samsung-Galaxy-S-og-Android-2-2/m-p/2663

Så der er forhåbentlig en løsning på vej. Håber at Samsung så husker, at når man peger på andre, er der 3 fingre som så peger tilbage på en selv.

Også sidder jeg med livet i hænderne efter at have skrevet det Glad humørikon  PLEASE - I må ikke slagte mig, hvis nu det viser sig at det er ved TDC allivel.

Vi håber under alle omstændigheder, at det kommer til jer snarest. Der er ikke noget værre end at vente på ting, som er klar.

Hilsen

Nej , men her burde TDC sgu gå ind og tage fat i samsung og få rykket lidt til dem , det er jo nok ikke småpenge i har købt telefoner for hos dem...for dårligt når man køber sådan en dyr telefon at den så er brandet med tdc pis at den ikke kan opdateres på normal vis!

Kom nu ind i kampen TDC og få gjort noget ved sagen...vi er mange som venter på den update herude!!!!!!!

Jeg kan ikke forstå at TDC får brandet deres Android og andre smartphones, for en af idéerne med sådan én er vel at man kan hente applikationer og andre ting online som man har brug for.

Så hvis TDC havde været smarte så brugte de standard firmware, som så mange andre, til deres smartphones og lagde deres applikationer ud på Android market, eller her på tdc.dk. På den måde får forbrugere ingen ventetid når der kommer ny firmware, og TDC får deres applikationer ud til dem som har brug for det.

Enig med foregående indlæg, men som det ses på en anden tråd her er der store problemer med Galaxy og TDC. Faktisk så store at jeg har opgivet alt og blot venter på min bindingsperiode udløber.

Og hvem i alverden vil savne TDC NU?????

Ikke engang æ ø og å kan den vise!

Ja så fik jeg min opdateret Glad humørikon

Så andre der ikke har tålmodighed til at vente længere, prøv at google på ”Kies Registry Patcher” og hent den nyeste version. Der er en på xda-developers.com’s forum der har lavet et lille program som faktisk virker, og er nemt at bruge, skal bare følge vejledningen på siden.

Jeg kører på firmware JPA/JP4/JPP/JPA nu. Om firmwaren er fejlfri, tha – det tvivler jeg på, men er nu meget godt tilfreds. Der er vist noget med at den ikke kan afspille musikfiler fra TDC PLAY, men mon ikke det bliver rettet, ellers har jeg ikke oplevet nogen ”grove” fejl. Man kan jo alligevel ikke låse de musikfiler op alligevel, så ikke den store ulykke lige nu.

Stort tak til AFJ!

Jeg har nu android 2.2 på min Galaxy! Og næsten endnu bedre, jeg er sluppet for TDC NU og al deres andet ubrugelige skrammel! Håber jeg er sluppet af med "brandemærket" nu!

Tænk engang, nu kan jeg benytte mig af marked!

Jeg kan se flash!

Den er blevet hurtigere med et bedre interface, osv. osv.

Jeg tror faktisk den kan alt det en smartphone til 4-5000 burde kunne!

Før var det bare en ret ordinær telefon til en gigantisk pris, men efter at være sluppet for TDC og deres talentløse widgets og branding, er jeg glad igen!

Men man skal  holde tungen lige i munden mens man følger anvisningerne.

Det ser ihvertfald ud til at virke.

Siden jeg købte min Galaxy for 2 måneder siden har jeg brugt oceaner af tid på at få lortet til at fungere tilfredsstillende.

På intet tidspunkt har TDC eller deres support, eller deres ansatte eller deres moderatorer været til nogen hjælp.

I går fortalte en TDC ansat i en butik mig at jeg aldrig kunne slippe af med TDC widgets og branding!

Kunne han i det mindste ikke have været så ærlig at sige at han ikke havde en skid forstand på de dele?

Forhåbentlig er jeg også færdig med at debattere på dette forum.

Jeg har jo en TDC-fri mobil!

Nogle vil glæde sig over ikke at høre mere på mit brok.

Men til alle jer der stadig slås med TDC og Samsung og deres indbyrdes problemer, kan jeg kun anbefale at følge AFJ´s gode råd.

Endnu en gang tak og godt nytår til alle!

Jeps - har lige opdateret min (oprindelige brandede TDC Galaxy S) til sidste nye version JPX Froyo 2.2.1

den er SUPER hurtig i menuerne og alt kører bare som det skal uden at den "lagger" på noget tidspunkt -

Alle mine programmer blev i telefonen ved opdateringen , dog skulle jeg manuelt lige lægge internet og mms oplysningerne ind igen men det tog kun 5min...kan klart abnefales det er en HELT anden telefon at bruge - den er super hurtig!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)