Android 2.1 til X10

Opdateringen til Android 2.1 for Xperia X10-serien kommer i denne uge, men for brandede telefoner skal softwaren så vidt jeg ved godkendes af operatøren før brugerne får adgang til den.

Mit spørgsmål er derfor:

Hvor lang tid kan TDC-kunder med X10-telefoner regne med at skulle vente, før denne opdatering bliver tilgængelig?

74 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej janusvm

Dit spørgsmål har været stillet tidligere, hvor jeg har svaret på det. Du kan se svaret her:

/t5/Mobil/Samsung-Galaxy-S-og-Android-2-2/m-p/2663 

Hvis du stadig har spørgsmål så skriv på forum igen

Hilsen

Jeg kan ikke rigtigt se, hvordan det besvarer mit spørgsmål. Det jeg får ud af dit link er, at TDC har opdateret softwaren til Samsung Galaxy, hvilket er ret irrelevant i forhold til mit spørgsmål, da jeg spurgte til Sony Ericsson Xperia X10.

Det jeg gerne vil vide er bare hvor lang tid jeres godkendelsesproces ved sådanne opdateringen normalt varer.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

At Android 2.1 til x10 kommer i den her uge, der skal du nok lige slå koldt vand i blodet, SE skrev started med at sige sidst i sidste måned, og jeg mener beskeden nu hedder sidst i oktober til midt i november.

Sidst i oktober = denne uge. Desuden har Sony Ericsson netop udgivet en officiel promo video for opdateringen, hvor der tilogmed bliver sagt:

"If you haven't updated yet, please watch the software update video..." (http://youtu.be/E4zfMGAW0sU)

Så vi kan nok godt regne med at opdateringen bliver frigivet meget snart.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det er rigtig at det er meget snart, og jeg glæder mig også bliver godt og så kan vi få flash, så har jeg flere muligheder for at skrive programmer til min telefon.

men du må ikke blive skuffet hvis det først bliver i næste uge. de started også med at skrive september.

Ehm... X10'en kommer altså ikke til at understøtte Flash med 2.1-opdateringen... desværre.

Omdømme 3

Æv,

Er du sikker, har læst et sted at man kan få flash på Android 2.x(2.1, 2.2)

Hmm, nu bliver jeg helt i tvivl...

Nærmere undersøgelser tyder på, at man godt kan køre flash på Éclair, men det er muligvis ikke uden problemer, pga manglende JIT compiler, hvilket Froyo har. Froyo har desuden integreret flash support.

Omdømme 3

Nå vi kan da altid håbe,

ellers må jeg jo se om jeg kan lave en udgave der kan køre.

har fået mono til at køre på min så jeg kan køre .NET appsBlinkende humørikon

Rikard Skogberg fra Sony Ericsson har bekræftet at softwareopdateringen sker i denne uge, nærmere betegnet på søndag for nordiske lande (generic version)

http://blogs.sonyericsson.com/products/2010/10/29/xperia-software-update-2/

For at vende tilbage til mit oprindelige spørgsmål, som jeg ikke har fået svar på:

Hvor lang tid vil det tage for TDC at godkende softwaren, så vi kan få vores opdatering?

Omdømme 3

Jeg ved det desvære ikke, men jeg finder det mærklig hvis TDC skal godkende softwaren og jeg har tænkt mig at opdatere på søndag om så TDC har godkendt eller ej,

med X10 modellerne kan vi jo bare opdatere uden at have sim kortet i.

Åbn Service menuen (ved lock screen tryk på hardwareknapperne: menu, back, back, menu, back, menu, menu, back). Herfra gå til Service Info > Model Info. Under 'Brand' står der TDC Mobil, ligegyldigt om der er SIM-kort i eller ej. Brandingen ligger ikke i SIM-kortet, men i selve softwaren.
Omdømme 3

Bare rolig jeg skal nok finde en måde.

Det er et talent jeg har.

Hvis du finder en metode, der ikke kræver debranding eller rooting af telefonen, så sig endelig til Blinkende humørikon

Opdateringen fra android 1.6 til 2.1 er officielt ude, hvornår vil os med TDC kunne hente den?

X10 mini pro

Omdømme 3

Hej,

Nej du tager fejl softwaren er ikke ude endnu.

Selom ifølge SE skulle den være ude her til aften. men der er jo også 2 timer tilbage, der er ikke rigtig nogen der ved om den skal godkendes af tdc og hvis den skal hvornår den så bliver det.

Software-opdateringen ER ude nu:

http://www.xperiax10.net/2010/10/31/xperia-x10-android-2-1-firmware-finally-starts-to-roll-out/

http://se-xperia.com/android-2-1-released-for-norwegian-x10-handsets/

http://se-xperia.com/android-2-1-now-rolling-out-for-xperia-x10-handsets/

Det er et spørgsmål om meget kort tid, før opdateringen også er tilgængelig herhjemme. Så skal vi bare vente på, at TDC bliver færdig med at kigge den igennem og tilføje eget software.

Omdømme 3

Hej,

Ja jeg har også fundet den norske, men der er ikke en dansk endnu.Trist humørikon

okay men bliver jo nok desværre ikke iaften TDC får gjort det... øv øv.. Men den kommer vel en af dagene

Omdømme 3

Hej,

Nej det er rigtig, jeg tror ikke de arbejder ed TDC en søndag aften.

Præcis Miela1 Blinkende humørikon

Den danske udgave er ude. Har lige opdateret min datters x10mini fra Telia til 2,1.

Men min egen x10 mini pro fra TDC er der ikke noget til.

For dårligt. :-(

Thure: Okay lækkert nok Glad humørikon - Håber TDC os snart vil følge.

Omdømme 3

Hej,

Vi må væbne os med tolmodighed.

Har vi snart gjort længe Glad humørikon - Men det er selvfølgelig ikke TDC skyld, håber bare ik det vil tag dem lang tid.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)