Svar

ændring af sikkerhedsnøgle

nogen der ved hvordan man ændre navnet og sikkerhedsnøglen på sin router?

til noget men nemmere kan huske sselv

icon

Bedste svar af Electronic 7 januar 2012, 15:20

Hejsa,

Hvis det er en ny installation, så er det vel en Homebox.

Gå ind på: 192.168.1.1 i en webbrowser, mens tilsluttet din router -> Dit brugernavn burde gerne være "admin" og kodefeltet efterlades tomt, hvis du ikke har været inde og ændre det førhen -> Klik Trådløs -> Klik SSID -> Din nuværende nøgle står under "Passphrase" - denne kan du bare ændre og trykke på fluebenet(gem), også er netværksnøglen ændret.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej untemp

Vi skal vide lidt mere, er det en privat router, eller er det TDC Homebox eller TDC Box?

Prøv at kigge på dette link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=28484

hilsen bbs/Bente

Jeg har læst det der det fik jeg intet ud af :-)

det er TDC box har lige fået installeret tdc tv + bredbånd

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Hvis det er en ny installation, så er det vel en Homebox.

Gå ind på: 192.168.1.1 i en webbrowser, mens tilsluttet din router -> Dit brugernavn burde gerne være "admin" og kodefeltet efterlades tomt, hvis du ikke har været inde og ændre det førhen -> Klik Trådløs -> Klik SSID -> Din nuværende nøgle står under "Passphrase" - denne kan du bare ændre og trykke på fluebenet(gem), også er netværksnøglen ændret.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

hej Electronic

Jeg er så glad for at være medlem af TDC Forum, jeg kommer med et svar som ikke rigtig kan bruges, men wupti, så er der staks en anden der kommer med en løsning, dejligtBlinkende humørikon

hilsen en glad Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bente,

Det jo altid fantastisk når man kan hjælpe hinanden Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)