Ændring af opsætningen til mit mailprogram

Hej

Jeg har modtaget en mail om at jeg fra den 25.04 skal ændre opsætningen af mit mailprogram ellers kan jeg sende mails - der er et telefonnummer som man kan henvende sig til men når jeg går ind på de gule sider kan jeg ikke se det derfor er jeg blevet mistænksom er det en mail fra tdc? mailadresse er tdc.dk/mail tlfnummer 80808117.

Mvh

4 Kommentarer

Hej Lisa

Tak for dit indlæg, og velkommen til TDC forum

Det er korrekt vi sender mails ud ang. opsætning i mailprogrammerne. Heldigvis har vi et program der kan sætte det hele op for dig automatisk.

Det kan du finde her:

www.tdc.dk/4444

Vejledningen kan du finde her:

http://go.tdc.dk/vdwrm

Når du har testet den igennem der, så skulle opsætningen gerne være korrekt, og du skulle ikke behøve at bekymre dig for, at du ikke længere kan sende mails.

Mvh Jens

TDC

Jeg har været det hele igennem, men uden resultat. Jeg får hele tiden en boks frem, som kræver bruger og password!Jeg bruger mit tdc login - men det er måske forkert?

Når man taster sine brugeroplysninger ind i outlook eller andre diverse mailklienter, så skal man taste sin e-mail adresse eller kundenummer som brugernavn, og så det password man engang lavede da man oprettede e-mailen. Ellers kan man ringe ind til vores hotline, så kan de hjælpe med det der. 

Mvh Jens

TDC

Hej benson

eller du kan logge ind på din webmail, og i indstillinger finder du "Pasword" Der kan du oprette et nyt pasword til dit postpogram.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)