Ændring af hastighed

Jeg har forsøgt at finde et sted hvor man via selvbetjening kan ændre bredbåndshastighed. Det eneste jeg kan finde er en side hvor man kan købe sig til højere hastighed. Jeg ønsker at skifte til den billigste. Kan nogen hjælpe her? Kan det gøres ved selvbetjening?

Mvh

Violinisten

5 Kommentarer

Har samme spørgsmål som dig. Typisk at det er nemt at finde hvordan man kan øge hastighed (mer penge til tdc), men umuligt at finde hvordan man reducerer (mindre penge til tdc).

Selv vil jeg tilbage fra 20 til 10 Mb.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

TDC har generelt sat hastigheden fri. Det betyder, at man til samme pris altid får en så høj hastighed, som det er teknisk muligt at levere på ens adresse, dog max. 20/2 Mbit.

Man sparer derfor som udgangspunkt ikke noget ved at få sat sin bredbåndshastighed ned.

Jeg vil foreslå, at I - trods evt. lang ventetid i telefonkøen Trist humørikon - ringer til Kundeservice på 80 80 80 10 (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449) og får afklaret, om I har den billigst mulige løsning, eller alternativt om I kan få en højere hastighed til samme pris Glad humørikon

Mvh Stephen

Tilføjelse: Jeg har efterfølgende konstateret, at man tilsyneladende kan få et HomeDuo abonnement på 10/1 Mbit, så ovennævnte er måske ikke korrekt!? /Stephen

Vel, jeg betaler ellers 40kr i måneden for at få 20Mb istedetfor 10Mb.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bart

Jeg tror, at alternativet til dit nuværende abonnement vil være HomeDuo (eller HomeTrio hvis du har TDC TV), da det er det, TDC tilbyder i dag.

Det billigste ser ud til at være HomeDuo Basic til 249 kr. pr. md  ( http://privat.tdc.dk/internet/ ;). og det ser faktisk ud til, at det som det eneste er på 10/1 Mbit, mens alle øvrige abonnementer er på 20/2 Mbit.

Hvis HomeDuo abonnementet er billigere, end det du samlet set betaler i abonnement i dag, og du ønsker at skifte abonnementstype, skal du ringe til Kundeservice på 80 80 80 10.

Mvh Stephen

Hej Stephen.

Tak for svar.

Jeg har faktisk HomeTrio men betaler altså 49kr i måned for at få 20 istedetfor 10 Mb.

Siden jeg er i Grønland for tiden, bliver det meget dyrere end 49kr til at ringe til kundeservice, men skal nok ringe når jeg er hjemme igen.

Hilsen Bart

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P