Svar

Ændre password?

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hvordan ændrer jeg mit password til TDC login?

Man skulle tro det var under "Mine indstillinger"..

Jeg kan ikke finde det...

Ja, undskyld, det er hurtigere at spørge her, selvom svaret uomtvisteligt må være at finde selv... Er bare træt af at lede forgæves efter de mest basale oplysninger på hjemmesiden...

VH isak

icon

Bedste svar af KsNa 20 oktober 2010, 18:40

Log ind

Tryk på "min profil"

Tryk på "Skift password"

Mvh.

Kim

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Log ind

Tryk på "min profil"

Tryk på "Skift password"

Mvh.

Kim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej isak

KsNa har givet dig svar. Så IKKE for at træde ind foran - men for at supplere lægger jeg lige en længere smørre op omkring password, kodeord og adgangskoder. Det er til brug, hvis du en anden gang får behov for kode til andet end TDC login.

God fornøjelse med det.

Når man opretter et login til Mit TDC, kan man tilmelde sig en række tjenester såsom Webmail, TDC Selvbetjening, TDC Play, TDC WebTV, TDC Webdisk.

Alle disse tjenester, undtagen Webmail, tilmeldes med telefonnummer/EM-nummer og det 9-cifrede kontonummer.

Webmail tilmeldes i stedet ved at indtaste pågældende e-mail adresse, samt det password der hører til e-mail adressen.

Det vil sige at benytter du en e-mailklient på din computer, såsom Outlook, Windows Live mail, Outlook Express osv. til at hente dine e-mails, skal du benytte det password, som e-mailklienten er sat op til at huske på, for at tilmelde dig Webmail.

Hvis du mister passwordet til din e-mailklient på PC'en, og du allerede har tilmeldt dig Webmail, kan du gå ind i Webmail og lave et nyt password. Gå ind på [i]www.mail.dk[/i], vælg "Indstillinger" i menuen til venstre, og tryk på "Password".

Har du ikke tilmeldt dig Webmail, er du nødt til at kontakte TDC, for at få tilsendt et nyt password til din e-mail adresse, passwordet sendes via Post Danmark.

Hvis du har dit 12-cifrede kundenummer, skal du ringe op på 80808047 og vælge 2, 1 og 1 i menuen, så sendes der automatisk et nyt password.

Har du ikke dit 12-cifrede kundenummer, skal du i stedet trykke dig igennem til personlig betjening, dvs. 80808047, tryk 2 og 2.

Hilsen

Mange tak!

Jeg var åbenbart logget direkte ind på Selvbetjening, som har en anden menu og sine egne indstillinger/profil...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)