Svar

Ændre hvad display viser på hovedboksen

Hejsa!

Kan man ændre hvad displayet viser på hovedboksen?

Så den f.eks. viser enten programplads eller programnavn istedet for hele tiden bare "TDC TV"

Venligst

Per

icon

Bedste svar af George123 22 december 2011, 23:15

Nej, men jeg er sikker på, at det er muligt.

Skriv til tdc via http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat&area=Tv og kom med dette forslag. Du skal nok regne med, at selv hvis forslaget bliver sendt videre, skal TDC sende det til Microsoft, som står for udviklingen af tv-platformen, som ikke kun TDC bruger, men som bliver brugt over hele verden. Dernæst skal du regne med, at hvis Microsoft tager dette forslag i betragtning, kommer opdateringen nok først til TDC TV om et par år.

Håber svaret er tilfredsstillende Glad humørikon 

Se original

3 Kommentarer

Nej, men jeg er sikker på, at det er muligt.

Skriv til tdc via http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat&area=Tv og kom med dette forslag. Du skal nok regne med, at selv hvis forslaget bliver sendt videre, skal TDC sende det til Microsoft, som står for udviklingen af tv-platformen, som ikke kun TDC bruger, men som bliver brugt over hele verden. Dernæst skal du regne med, at hvis Microsoft tager dette forslag i betragtning, kommer opdateringen nok først til TDC TV om et par år.

Håber svaret er tilfredsstillende Glad humørikon 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Per,

Tak for dit indlæg.

Jeg må indrømme det bliver svært, at komme med et bedre svar end det George123 har skrevet, så mange tak for det George123 :-)

Det er rigtigt, at på nuværende tidspunkt kan man ikke ændre displayet, men det er derimod heller ikke første gang jeg har hørt om det og jeg er helt enig i, at det ville være rarere med brugbar information på displayet.

Men ja, skriv til TDC, samt jeg nok skal give det videre herfra også.

Så må vi være tålmodige og se hvornår der sker en udvikling på denne front :-)

Med venlig hilsen René.

Halløj!

Jeg takker for de fine svar. Vi må bare vente og se hvad fremtiden så bringer på displayet :-)

Venligst

Per

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)