En anden fra husstanden benytter TDC Play

Jeg prøver at se en lejefilm på play.tdc.dk lige nu, men det kan jeg ikke, da den påstår, at en anden i husstanden også er i gang! Men jeg har lige oprettet kontoen, og her er altså kun mig.

Jeg gjorde følgende:

- Oprettede TDC-kontoen fra min bærbar, lejede filmen og checkede at den kunne spille. Det kunne den, og så stoppede jeg filmen igen.

- Loggede på Play fra min mediecenter-pc og prøvede at afspille filmen. Men den giver beskeden "Du kan desværre ikke leje film og serier, da der er for mange personer i din husstand, som benytter TDC Play lige nu."

Jeg har logget af Play på bærbaren, således at kun mediecenter-computeren er logget på. Det er et kvarter siden, og alligevel får jeg fejlmeddelelsen. Det er pænt irriterende!

Jeg bruger Chrome.

6 Kommentarer

Så fik jeg lov - men jeg måtte vente en halv time på det. Kat frustreret

Nu er jeg udsat for nøjagtig det samme. Loggede på med en bærbar som hakkede helt vildt i både lyd og billede, hvorefter jeg stoppede filmen loggede ud af tdc play for starte op på en kraftigere PC.

Nu har jeg så periodisk igennem en hel time fået meddelelsen :

Du kan desværre ikke se film og serier, da der er for mange personer i din husstand, som benytter TDC Play lige nu.
Prøv venligst senere.

Det er rent udsagt under al kritik, man betaler, og så ender man i løbet af 2 split sekunder ikke at kunne se noget som helst, man burde kunne annulere betalingen i sådanne tilfælde, hvor man uden grund bliver udelukket fra at kunne se den film, som man har betalt for.

Det bliver godt nok sidste gang nogensinde, at jeg lejer film på TDC Play. Lejede og betalte for filmen kl. 21:25 og har på nuværende tidspunkt kl 23:11 stadig fået access til at se filmen.

Føj for noget lort :-(((((((((((

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle,

Jeg beklager det meget sene svar, men det har taget lidt tid at komme til bunds i problematikken (desværre).

Det I oplever, bunder i at der er en begrænsning i hvor mange der kan afspille en lejet film samtidig. Idet man skifter fra en PC til en anden anses det som en ny bruger og derfor kommer beskeden om en anden fra husstanden frem. Denne begrænsning udløber efter 1 time, og det vil vi gerne lave om på - det kommer dog først til at ske i 2015 af forskellige årsager. 

Der er dog en undtagelse: I vores  Tv & Film app reserveres afspilningen til en bruger kun mens den er i gang. Så snart man på denne platform stopper afspilningen på en telefon/tablet kan man efterfølgende starte den på en anden.

God weekend, når I kommer så langt Glad humørikon

/Ulf

Ok. Nu er der dog gået et par timer og problematikken vedbliver desværre.

dandyf skrev:

Ok. Nu er der dog gået et par timer og problematikken vedbliver desværre.

Jeg har set at du har fundet din egen tråd, så jeg sætter lige et link til den  Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)