Alternativ straf for hash-rygning

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

hehe, jeg synes lige jeg ville denne artikel fra EB, hvor en mor giver en alternativ straf til sin dreng for at have røget hash.

Det synes jeg da er helt i orden [i]

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1816070.ece

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mathias

Hahahaaa så kan han lære det!!!!Humørikon griner højt

Også i orden fra min side. Jeg tvang vores datter, ups lille fejl, til at  se filmen Christrane F, i morgen er det slut(Wir kinder vom bahnhoff Zoo) for at gøre hende opmærksom på at hash og andet skidt skulle hun holde sig fra, og det har hun gjort.Meget glad humørikon

hilsen Bente

ps bogen har hun aldrig læst, det er kun mig, endda op til flere gange.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hehe Glad humørikon

Men jeg syntes nu ikke om metoden! Humørikon frustreret

Stakkels dreng. Han er jo nok ikke den eneste. At få sine børn til at læse "Wir Kinder auf Bahnhoff Zoo" er bedre. Kan jeg godt lide. Men at smide sin egen søn ud med et skilt om halsen, er dumt!

Jeg tænker på - Moderen bliver jo ikke sendt ud, med et skilt om halsen, hvis hun bedriver hor, drikker, udtaler sin guds navn, eller på anden måde overtræder en grænse andre har. Hun har selvfølgelig gjort det i bedste mening og som sådan er det vel ok. Men jeg tænker bare, hvem som skal kaste den første sten? Humørikon med tunge

Heldigvis virkede det for ham her. Jeg tror nu at Christiane F. ville have gjort det samme. I øvrigt er det en HASH psykose, som endnu ikke er set: "Han røg hash, gik med skilt og fik en psykose/traume på sjælen af skiltet"!  Humørikon griner højt

Sådan, er der jo så meget. Fint set med denne lille historie fra den globale landsby, Electronic Glad humørikon

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P