Svar

Kan ALT på TDCPLAY afspilles og downloades kvit og frit ?

Jeg har bemærket, at der er en del musik der er grået ud, når jeg forsøger at streame eller downloade. Jeg kan ikke se der er nogen forbehold for hvad musik jeg kan få fra TDC play. Så jeg tænker på om der er noget galt med min opsætning. Jeg går ud fra at er det i butikken og kan købes DER, ja så kan det også streames eller downloades via min profil.[i]

icon

Bedste svar af Rabo 2 juni 2012, 11:13

Hej f9els1

Da det ikke er alle pladeselskaber, der ønsker at gøre deres musik tilgængelig via TDC Play, vil noget af det være grået ud, som du har oplevet.

Dvs. det er omkring 75% til 80% af de 15 millioner numre, der tilgængelige via TDC Play.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej f9els1

Da det ikke er alle pladeselskaber, der ønsker at gøre deres musik tilgængelig via TDC Play, vil noget af det være grået ud, som du har oplevet.

Dvs. det er omkring 75% til 80% af de 15 millioner numre, der tilgængelige via TDC Play.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Og dette problem er det ikke kun TDC, der har. TDC bruger som alle andre musiktjenester en international musikdatabase (247entertainment.com). Hvis du eksempelvis i Spotify går ind i dine indstillinger og afmarkerer boksen med "Hide unplayable tracks", så vi der ofte også være "udgråede" eller nedtonede sange, som ikke kan afspilles; af de af Rabo ovennævnte årsager. Blinkende humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Der er 18 mio numre der er Play-enabled. Derudover er der et antal mio i kataloget som ikke er.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)