Alle tv-strømme optaget. Multiroom

Hej.

jegh ar lige installeret Multiroom (et ekstra tv) og mens boksen med harddisken er ved at optage og mens der bliver set tv på den, kan jeg ikke se tv på Multiroom. 

Hvordan kan dette være? Jeg kan se at der skulle følge en form for fordeler med til Multiroom, men den var ikke med. er det den jeg mangler?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Nej, men du mangler noget mere hastighed, hvis din forbindelse kan trække det, men hvad siger din ordrebekraftigelse.

Mvh

Kim

Det eneste jeg har fået er, en bekræftelse på at de har modtaget ordren, og at de ville give besked når de havde undersøgt om jeg kan få Multiroom (det er den standard mail de sender ud)

Kan jeg gøre noget for at få mere hastighed?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder da underligt hvis du har fået en boks til multiroom, men ingen information om hvornår det virker og hvad det koster.

Jeg ville kontakte TDC.

Mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Har du ikke fået en "installationsdato" ?

Hvis du slutter multiroomboksen til før (man får som regel tilsendt boksen et godt stykke tid forinden) vil du ikke have den ekstra tv-stream der hører til den ekstra boks.

Den ekstra tv-stream er først tilgængelig på installationsdatoen. Multiroomboksen vil virke før din installationsdato, altså bare ikke med den ekstra tv-stream.

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P