Alle mails i Indbakke væk + kontakter modtager mærkelige mails fra min adresse

• ND
  • 0 kommentarer
Hej,

Så skulle jeg tjekke mine mails, men Indbakken er tom! Mappen med Sendte beskeder er intakt. En af mine venner har netop ringet og spurgt, hvorfor jeg har sendt en masse underlige beskeder, hvor det ser ud til at der er vedhæftede filer - dog ingen filer vedhæftet.

Jeg tjekkede sidst mine mails på tdc for ca 14 dg siden.

Hvor er de henne?

På forhånd mange tak for hjælp.

// Nete

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Du bliver nok nødt til at fortælle hvilken mail det er - altså ikke adressen, men hvor den ligger. Du må også fortælle lidt mere om hvordan du plejer at bruge den - via outlook, webadgang eller andet.

Vh

peter

Hej Peter,

Tak for dit foreløbige svar. Jeg modtager og sender mine mails fra tdc's hjemmeside (webadgang), da jeg ikke har noget mailprogram på min pc. Det ser ud til, at jeg modtager mails hver dag, men de forsvinder igen dagen efter, så jeg kun har mails på dags dato. Idag 18/3 har jeg således 3 mails i min indbakke, og de vil være væk igen i morgen.... meget mystisk.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej igen Nete.

Mit bedste svar er at du på en eller anden måde har fået oprettet en regel der sender dine mail videre til en anden adresse og derefter sletter dem i din mailbox.

Hvis du har brugt din mailadgang fra en anden computer - så kunne det være sket via den computer.

Du kunne også overveje om der kunne være en eller anden der har skaffet dig uautoriseret adgang til din mailbox. Så skal du kontrollere at der ikke står nogen adresser under punktet Videresend. Det ville så også være smart at skifte password. Husk det skal være langt,  indeholde store og små bogstaver og tal.

En god måde at lave passwords er f.eks. Onabkit8m som står for Oles nye auto bil kører i timen 8 mil.

Vh

Peter

Kommentar:@Peter - dvss = Det var sgu smart! Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8