"Alle HD tjenester er i brug"

Hej Hej

Jeg har haft TDC i 1 dag. Og har lige fundet ud af at jeg ikke kan ha' 2 kørende HD kanaler samtidig.

Jeg har først bemærket nu, her hvor dette er opstået at der står på TDC's hjemmeside

"Bemærk, at har du i dag Plusabonnement og mulighed for at se ét program, mens du ser ét andet, og din linje ikke kan trække den ekstra kapacitet som HD kræver, vil du ikke længere have denne mulighed. I stedet får du mulighed for at optage det samme program som det, du ser."

Vil dette sige, at så længe jeg har PLUS abonnement, så kan jeg IKKE ha' 2 kørene HD kanaler på samme tid? - Jeg har på intet tidspunkt fået det indtryk at det skulle være et problem med 2 HD kanaler, har jeg aldrig oplevet før. Hvorfor er jeg ikke blevet fortalt at den "linie" jeg har, ikke kan bære 2 kørende HD kanaler? 

Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal sige til dette, jeg er ærlig talt pænt irriteret lige nu, jeg havde i forevejen mine bange anelser med TDC...

1 Kommentar

Hej Sybreed

Tak for dit indlæg her på forum.

Det er desværre kun muligt at køre en HD session af gangen på dit tv, så det er ikke muligt at se en HD kanal og optage en anden HD kanal.

Hvis det ikke er HD tv du ser, kan du godt optage en anden udsendelse samtidig, som heller ikke er HD.

Alt afhængig af den kapacitet der er på din linie, så kan det også være sådan at du kan se en HD kanal og optage en anden kanal, som ikke er HD eller omvendt, men det er ikke sikkert der er kapacitet på det på din linie.

Hvis du gerne vil vide mere om hvad du har af kapacitet på din linie, så kan du kontakte vores hotline.

Du finder kontaktinformationer til os her:

tdc.dk/kontakt

Hilsen Line

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8