Alfabetisk sortering af playlister - både i app og på web.

Jeg har et meget stort ønske om, at playlister som default bliver sorteret alfabetisk i stedet for efter oprettelsesdato. Når man som jeg har 150+ playlister har det indtil nu været en udfordring af finde den ønskede playliste på mobil - og efter opdatering af tdc play på web har udfordringen bredt sig til også at gælde her.

Er der planer om at gøre det muligt at have sine playlister sorteret alfabetisk?

Med venlig hilsen,

Andreas

3 Kommentarer

Anyone?

Om man ønsker sine playlister sorteret efter navn eller oprettelsesdato kunne jo lægges i en indstilling. Appen har allerede et menupunkt, der hedder Indstillinger.

Sorteringen er jo ikke noget, der kræver megen kode. Såfremt der benyttes en SQL-database, kan det jo laves ved at tilføje "ORDER BY playlistnavn ASC" til forespørgslen.

Jeg har som andre også et ønske om at man kan sortere fra A - Å i min playliste.

Som det også før er nævnt kræver det ikke den store kodning for denne lille forbedring. Men med det svar ".....det kan godt være vi ser på mulighed en dag" tyder det på at TDC ikke lægger ret mange kræfter i for at forbedre portalen eller interesserer sig for hvad brugerne efterlyser.

Har desuden heller ikke muligheden på App'en på min Samsung tlf, selvom der i deres vejledning står at man kan. Ved ikke lige hvilken model det er man kan.

Havde inden jeg fik TDC Play, Wimp som var en kanon streaming site og rigtig god App. Efterhånden fortryder jeg at jeg skiftede til TDC Play.

Et andet problem er at sieden er laaaangsom til at loade når man scroller ned i sin playliste, er det også noget "....det godt kan være man kigger på?"

Hej.

Ignorere TDC denne forespørgsel. Det er højst uheldigt, at man ikke kan sortere eller flytte rundt i sine Playlister. Min egen playliste ligger nu i bunden, og jeg er den, der bruger det mest.

Mh. Michael

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P