Aktivering af tjenester?


Halløj

 

Vi har fået nyt tv/bredbånd abonnement, Home Box. Vores gamle login er nu aktivt med det nye abonnement, men vi har ikke længere adgang til tjenester som fx tdc play. Det ser ud til at alle de tjenester vi har adgang til, er aktiveret, men får denne meddelse, når vi forsøget at få adgang via computeren:

 

"Dit login giver desværre ikke adgang til TDC Play Musik. Gå til TDC Selvbetjening for at aktivere din adgang eller køb et adgangsgivende produkt ..."

 

Hvad stiller vi op?

 

På forhånd tak.

 

[i]

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Putzen

Jeg vil foreslå dig at prøve at fjerne dit abonnement fra selvbetjeningen og sætte det på igen. Det kan nogen gange hjælpe på det.

Gør det ingen forskel, lyder det som en sag for vores hotline, og de kan fanges her: https://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)