Aktivering af mobilsvarer


  • 0 kommentarer
Jeg har på en eller anden måde fået slået min telefonsvarer fra, fra min mobiltelefon. Jeg kan ikke finde ud af at aktivere den igen.

 

Jeg fik den slået fra da jeg var inde og rode i et eller andet, da svareren slog til med det samme, dvs. telefonen ringede ikke heller ikke min fastnet...

 

Jeg vil kun have svarer på min mobiltelefon

 

Kan nogen hjælpe mig?

 

Hilsen fra Henriette

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Henr,

Tak for dit indlæg.

Der er en vejledning her, som fortæller om voicemail på mobilen:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25454#ophttp://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5397#sl%C3%A5

Kan dog ikke lige finde punktet om, hvordan man aktiverer voicemailen.

Men det er også forskelligt fra telefon til telefon.

Du skal ind og finde viderstillingsmenuen på din mobil og så finde "viderstil ved manglende svar eller dækning" (Eller noget lignende) og så viderstille til din voicemail.

"Hvor finder du dit voicemail-nummer?

Dit Voicemail nummer står på ordrebekræftelsen, som du har modtaget fra TDC ved oprettelsen af dit abonnement. Er du MobilTid kunde, kan du finde dit Voicemail nummer på din Startpakke. Du kan også finde dit Voicemail nummer i Selvbetjening eller få det oplyst ved at ringe til Kundeservice på 80 80 80 20."

Håber dette hjælper.

Hilsen René

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)