AIRPLAY problemer efter skift til Homeduo


Har netop skiftet til Homeduo bredbånd. Havde før 'normalt' internet

med en TDC Netopia router. Indtil skiftet virkede AIRPLAY perfekt.

 

Nu skal jeg tage strømmen på min Denon AVR 1912 før

AIRPLAY ikonet vises i I-tunes eller min iphone/ipad. Hvis jeg sætter anlægget på standby

og dagen efter igen vil lytte, skal jeg igen tage strømmen helt fra anlægget før jeg igen

kan benytte AIRPLAY.

 

Har indtrykket af at det er et helvede at finde fejlen på, men er der

nogle der har gode ideer. Har prøvet at resette routeren - det virker

kortvarigt.

1 Kommentar

Hej  Hansen-san

Først og fremmest, velkommen til.

Det lyder ret irriterende, men jeg vil prøve at give dig et bud på, hvordan det kan løses J

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23676

Her er et link, der forklarer lidt om hvordan man giver sit udstyr en statisk IP-adresse, det kan muligvis løse problemet.

Hvis det her ikke virker, kunne det tyde på at dit Denonudstyr måske skaber lidt problemer, og så kunne det være en mulighed at kontakte Denon for videre support.

Til sidst får du lige et link til vores generelle side om trådløstnetværk. Der skulle gerne stå hvad man skal vide om trådløst internet på Homeboxen.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=14960

Venlig hilsen

Kristoffer, TDC

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)