AirPlay og ny TV-guide til TV & Film app'en

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
  • YouSee Forum Team
  • 540 kommentarer
[i]Nu kan du bruge AirPlay i TDC TV & Film app'en
Fra idag er det muligt at benytte AirPlay-funktionen i TV & Film app'en. Det betyder, at du med Apple TV kan afspille Live TV, TV-arkiv, Film & Serier på din fjernsyns-skærm, som forhåbentligt er lidt større end din iPhone eller iPad. [i]

TV Guide er blevet opdateret

TV Guiden ser lidt anderledes ud efter dagens opdatering, og det skulle meget gerne være nemmere at bruge den og danne sig et overblik over de udsendelser, der kører på de enkelte kanaler.

Få app'en til at påminde dig om en udsendelse
Der er yderligere kommet en ny funktion i app'en, som giver dig mulighed for at sætte den til at påminde dig om en udsendelse, når udsendelsen starter. Du skal dog lige tillade, at app'en giver dig notifikationer, så det skal man lige huske på - ellers virker det ikke.

Og vi stopper ikke her
Vi arbejder på højtryk med endnu en opdatering, så man også kan bruge Chromecast sammen TV & Film app'en, og vi regner med at kunne lancere den snart. (Opdatering d. 07-07-2015 - vi er nu klar på Chromecast også)

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej

her hos mig virker den nye opdatering perfekt-godt gået!!!Glad humørikonGlad humørikon

Hej, fint nok med nye tiltag, men var det ikke bedre, at få de ting der er i appen til at virke 100%.

TV-guiden viser ikke de kanaler jer har og det er ikke altid, at man kan sætte udsendelser til optagelse og nogle gange er de sat til optagelse men er ikke markeret med rød prik heller ikke når jeg kigger på mit tv og er heller ikke reg. under planlagte optagelser, men udsendelsen optages.

Jeg har i omkring 1 år forgæves forsøgt, at få tdc til, at rette problemet med manglende kanaler i tv guide.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)