Airplay hakker

Jeg har fået nyt modem og kan ikke længere få airplay til at fungere igennem min airport express. Det virkede med det gamle modem, som kun var modem og ikke router. Med den nye homebox, som også er trådløs router, vil jeg kun bruge airporten til at afspille musik. Men den hakker og falder ud. 

Jeg har to mulige indstillinger på airporten: Enten kan jeg forbinde den til Homeboxen med et kabel og lave to selvstændige trådløse netværk. Eller jeg kan tage kablet ud og kun bruge airporten til musik. Jeg vil helst det sidste, men det er ligemeget - ingen af delene virker.

Jeg har prøvet at skifte kanal på begge enheder. Når jeg kun bruger airporten til musik bruger den pr. automatik den samme kanal / frekvens som Homeboxen. Så vidt jeg kan se er der nogenlunde ligemeget trafik på alle frekvenser her i huset. 

På forhånd mange tak for hjælpen! 

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Min ekspertise på det område er lidt begrænset, men det ville måske være en mulighed at gå tilbage til et modem og bruge din Airport Express som eneste router i husstanden.

Det kan du gøre ved at kontakte vores kundeservice, og bede om at få sendt et 1 ports modem i stedet.

Kontaktinfo finder du på www.tdc.dk/kontakt

Hvis andre herinde har nogle forslag, er de meget velkomne her Glad humørikon

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8