Agu køb at telefon på tdc.dk selvom man stavæk er i bindingsperioden???

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej allesammen herind der er en ting jeg ikke forstår. jeg var ind på den hjemmeside for at se om man kunne betille en telefon med nyt abonnement men med sammen nr som jeg har nu  og det kan man godt selvom man stavæk er bindingsperioden det forstår jeg ikke helt hvordan det kan lade sig gøre er der nogle af jer[i] der ved det og hvad der sket hvis man gør det hvad der så sket med det gammel abonnement man har??????????? :-D

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg ville tro du fåe ep mail hvor der står at din bestilling ikke kunne gennemføres, eller du vil komme til at betale 2 abonnementer.

i gamle dage da der var noget der hed Orange kunne man ringe til dem og bestille en ny telefon uden abonnement men stadig til en god tilbuds pris, du kan nok noget lindene med TDC hvis du har været kunde længe nok, men det er ren spekulation, jeg tror mere at Orange var lidt dumme og det var der for de blev opkøbt. 'jeg havde 8 nye telefoner på et år og jeg har max betalt 300 kr pr styk'

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)