Afvist på TDC Play


Hej TDC

 

Jeg har stadig ikke adgang til TDC-play på hverken telefon eller pc. Får beskeden om at jeg ikke har abonnement til tdc-play. Jeg har mobil bredbånd og den er tilføjet min profil. Jeg hentet en vertifikationskode til play og indtastet den under profilen og den siger adgang til play er nu etableret. Men går jeg ind i play siger den ingen abonnement. Jeg har snakket med support , de kan også se jeg har adgang via systemet, men logger de på profilen er der ingen adgang. De har nulstillet min profil og abonnement uden resultat - kan ikke se film ( har abonnement) og hører musik.

 

Til orientering kan jeg sige at jeg har været tdc-kunde får på samme tlf.. Og pc, hvor det har virket, så nægter at tro det er indstillingerne på dem.

 

Findes der en løsning eller skal jeg finde et alternativ?

 

Hilsen

Tango23

1 Kommentar

Jeg havde samme problem.

Kontaktede support og fik undersøgt sagen.

Det viste sig at jeg ikke havde svaret på en mail der skulle verificere mit login til TDCPlay.

Så lukker de forbindelsen, hvis der ikke svares på mailen.

Nu er den åbnet igen :-)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)