Svar

Afspilning Af TDC Play Nr. Fra Homedisk Gennem Xbox 360

• TRR
  • 0 kommentarer
Hej Hej

Har Lige fået Homedisk men har store problemer når jeg vil afspille TDC Play numre fra homedisken gennem min Xbox 360 (Streaming)

Alle andre Mp3 Nr, har den ikke problemer med at afspille. billeder er der heller ikke problemer med at vise.

Får bla. fejlmeddelelser der der siger Cant access the protected content on your computer

Status Code 11-04-C00D28B0 (På Xbox en)

Har sat og kigget efter en løsning her på tdc forum og kan bl.å se der noget med en opdatering og manglende device certifikat.

Tror nok det er sadan noget der er galt.

M.v.h. TRR

icon

Bedste svar af S_ren1 22 marts 2011, 12:32

Hej TRR

Tak for dit indlæg og velkommen til TDC kunde-til-kunde Forum.

Det lyder umiddelbart til, at dit såkaldte certifikat på din HomeDisk ikke er intakt i forhold til streaming af musik og derfor oplever du desværre denne fejl.

Fejlen kan dog løses ved at følge nedenstående vejledning:

Bemærk: alle filer på din USB-stick vil blive slettet, så sørg for at tage backup af disse, inden du går videre.

1) Start med at formatere en USB-stik i formatet FAT32 - indsæt USB-sticken i din USB-indgang, højreklik på drevet i Stifinder og vælg 'Formater…' i menuen.

2) Vælg 'FAT32' under 'Filsystem' og tryk 'Start' - du får en bekræftelse på skærmen, når formateringen er foretaget.

3) Udpak den tilsendte ZIP-fil til din USB-stick. Filerne skal pakkes ud til roden af din USB-stick.

4) Sluk din HomeDisk ved at holde Power-knappen inde på fronten i cirka 10 sekunder. Den er slukket, når lamperne på fronten ikke længere lyser.

5) Indsæt din USB-stick i USB-indgangen på fronten af din HomeDisk.

6) Tænd derefter igen din HomeDisk ved tryk på Power-knappen på fronten.

7) Så vil din HomeDisk gå igang med at opdatere sig med et nyt certifikat - når HomeDisk'en er færdig med at indlæse filerne fra USB-sticken, så slukker HomeDisk'en igen.

8) Tag USB-sticken ud igen og tænd for din HomeDisk igen på fronten.

Så bør dine problemer være løst og du kan nu streame musikken fra din Xbox 360.

Send mig gerne en PM (privat besked) med din emailadresse, så kan jeg sende den ZIP-fil, der skal bruges til ovenstående.

Dette gælder naturligvis også hvis der er andre her på TDC Forum, der oplever samme problem.

Venlig hilsen

Søren

Se original

1 Kommentar

Hej TRR

Tak for dit indlæg og velkommen til TDC kunde-til-kunde Forum.

Det lyder umiddelbart til, at dit såkaldte certifikat på din HomeDisk ikke er intakt i forhold til streaming af musik og derfor oplever du desværre denne fejl.

Fejlen kan dog løses ved at følge nedenstående vejledning:

Bemærk: alle filer på din USB-stick vil blive slettet, så sørg for at tage backup af disse, inden du går videre.

1) Start med at formatere en USB-stik i formatet FAT32 - indsæt USB-sticken i din USB-indgang, højreklik på drevet i Stifinder og vælg 'Formater…' i menuen.

2) Vælg 'FAT32' under 'Filsystem' og tryk 'Start' - du får en bekræftelse på skærmen, når formateringen er foretaget.

3) Udpak den tilsendte ZIP-fil til din USB-stick. Filerne skal pakkes ud til roden af din USB-stick.

4) Sluk din HomeDisk ved at holde Power-knappen inde på fronten i cirka 10 sekunder. Den er slukket, når lamperne på fronten ikke længere lyser.

5) Indsæt din USB-stick i USB-indgangen på fronten af din HomeDisk.

6) Tænd derefter igen din HomeDisk ved tryk på Power-knappen på fronten.

7) Så vil din HomeDisk gå igang med at opdatere sig med et nyt certifikat - når HomeDisk'en er færdig med at indlæse filerne fra USB-sticken, så slukker HomeDisk'en igen.

8) Tag USB-sticken ud igen og tænd for din HomeDisk igen på fronten.

Så bør dine problemer være løst og du kan nu streame musikken fra din Xbox 360.

Send mig gerne en PM (privat besked) med din emailadresse, så kan jeg sende den ZIP-fil, der skal bruges til ovenstående.

Dette gælder naturligvis også hvis der er andre her på TDC Forum, der oplever samme problem.

Venlig hilsen

Søren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)