Afspilning af TDC Play filer på LG Optimus 2x

Jeg kan sagtens afspille TDC Play-filer i min LG Optimus 2X's standard musikafspiller (den "indbyggede"), men når jeg prøver at bruge andre afspiller-apps, så kan jeg ikke afspille. Jeg kan godt se artister og albums (ligesom i standardafspilleren), men jeg kan slet ikke få vist de enkelte numre.

Any solutions?

Hilsen Langelykke

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det skyldes at når du henter en sang fra play ned på din telefon, så er den beskyttet med en DRM licensm, når du så forsøger at spille den sang i en alternativ player kan den ikke læse din licens, og vil der for ikke spille den, det er også der for at du ikke kan bruge musik fra play som ringetone.

løsningen må være at i stedet for at hente musik ned fra play bruger du Play App'en, her kan du høre alt musikken på play uden at skulle hente dem nunmmer fra nummer, du kan endag bestemme hvilke nummere du vil kunne høre mens din telefon er offline.

Appen er gratis at bruge, den kan bruges lige meget om du er på wifi eller mobil net. det eneste er at det koster data at hente App'en fra market men her setter du jo bare din telefon til at køre over Wifi.

du kan finde den på Play App'ens hjemmeside

eller Android Market, her fra kan du også installere den, hvis du har et google login tilknyttet din telefon

Hej Mikkel

Problemet er bare, at Play app'en slet ikke virker på Optimus 2x - i hvert fald ikke før der kommer en opdatering fra LG. Den virker i hvert fald ikke for mig og jeg kan se, at mange andre har problemet.

Og egentlig ville jeg også foretrække bare at bruge en anden afspiller med lidt flere muligheder end både LG's standardplayer og Play-app'en. Men måske kan det slet ikke lade sig gøre at bruge andre afspillere?

Hilsen Langelykke

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej der tror jeg du har fat i den korte ende, så vidt jeg ved er der ikke andre afspillere til android der kan finde og/eller håndtere DRM licensen.

hvis du har lyst kan du beskrive de problemer du har med Play App'en, så kan det være jeg kan hjælpe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)