Afspilning af optagelser fryser

Hej

Vi har her den sidste tid (14 dage) haft mange nedbrud med vores tdc boks.

Den har genstartet helt umotiveret, når man tændte den genstartede den også nogle gange.

Den fryser i afspildning af det vi har optaget, når den gør det så er der kun kanppen bag på som kan få det i gang igen. her til aften er det sket 3 gange.

Har haft rebootet den 1 gang, rydet ud i optaget programmer, tjekket internetforbindelsen og evt fejl på nettet. intet har hjulpet.

Er der andre der har oplevet det?

4 Kommentarer

Hejsa..

Har nøjagtig de samme problemer... Har haft problemerne de sidste 14 dage, og det er ret irriterende... Håber at nogen kan hjælpe os...

Hej lurifax og ponas

Det lyder som om de fejl I oplever skyldes boksen.
Vi oplever at hvis boksen er sat på en måde så den bliver meget varm, f.eks i et møbel med låger for, med meget lidt plads oven over boksen eller til sidene eller med andet udstyr sat oven på boksen, kan lignende fejl opstå. I dette tilfælde kunne I forsøge at sætte boksen "frem" og teste om det gør forskellen. Alternativt kan i forsøge med en nulstilling af boksen http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391
Hvis dette ikke hjælper, vil vi gerne have mulighed for at fejlrette. I så fald kan I sende en pm til undertegnede, med kontakt nummer og evt fastnet telefonnummer.

/Søren

For en månedstid siden var det helt tovlig, kunne ikke se en optaget film uden den stoppede og genstartede 3-4 gange efter at de inde fra Tdc genstartede systemet kørte den upåklageligt lige til i dag. nu kan jeg knap starte en film inden den stopper igen :-(

Jeg har også haft problemer med boksen (boksene), og i øjeblikket er alt det, jeg har optaget forsvundet. Det skete midt i afspilning af en tidligere optaget film. Normalt plejer det at komme tilbage lidt efter lidt, efter jeg har slukket og tændt for hovedboksen, men i går var det hele væk og sådan ser det stadigvæk ud. Hvad fanden betaler jeg 99 kr. for om måneden. Jeg troede, det var for en boks med harddisk......... og hvorfor sker sådan noget altid op til eller i weekenden, så man må vente med at brokke sig til mandag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)