Afspilning og rettigheder

Jeg har lige haft et problem med Play på min android. Jeg ville lytte til Raphael Saadiq og Stone Rollin' der i øjeblikket ligger på forsiden. Jeg har lyttet til albummet de seneste dage uden at støde ind i problemet.

Jeg valgte den første sang i albummet og fik at vide at sangen ikke kunne afspilles - det samme fik jeg at vide for anden sang! Så genstartede jeg Play uden at det hjalp.

Jeg har oplevet det mange gange de seneste uger at Play påstår den ikke kan afspille en sang jeg ikke mener jeg har haft problemer med at lytte til tidligere, så jeg valgte at trykke "Slet musikfiler", og efter at android gerne ville have mig til at tvinge Play til at lukke et par gange, kom Play tilbage, og nu kunne jeg så afspille sangene uden problemer.

Mvh

Thomas

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan være kommunikationen med Dashboarded fra android og så play der ikke snakker så godt sammen. Så når androiden tvinger play lukket flusher den sikkert også selv dashboard. Prøv at genstarte din android. se om det løser problemet næste gang.

Mit problem er ikke at android gerne vil lukke Play, men at Play tilsyneladende ikke kan afspille en sang. Jeg har jo lyttet til sangene tidligere, og efter jeg slettede al offline cache, så virkede det jo også fint igen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Så er det en fejl i hvordan den henter data fra chachen så. Men det kan ligeså vel være en af systemerne som "låser" data'erne så den kan se den er der men ikke må bruge den fordi den bliver blokeret.

Men hvis du støder på det igen så prøv at genstart hele telefonen.

> Men hvis du støder på det igen så prøv at genstart hele telefonen.

Lyder som symptombehandling.

Omdømme 2

HAHA, ja rigtigt nok. Men det kan jo lige så godt være en fejl jo der er sket denne ene gang. Der er jo rigtig mange ting der kan spille ind når et applikation fejler. Dog ved apple kan man bare give op "desværre dømt til at brænde sammen".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)