Afspilning

Føler mig ret dum. Har købt mobil bredbånd, for at jeg kan downloade musik. Hvordan får man numrene brændt over på en CD?

4 Kommentarer

Hej Marianne64.

Du kan ikke brænde musiknumrene som du har downloadet fra TDC play. Du kan kun afspille dem på din pc eller tv.

Kan jeg så heller ikke få dem over på en ipod?

Sådan e'n har jeg ikke så det kender jeg ikke noget til.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis ikke der er andre der vil forsøge....

Via Play har du adgang til to udgaver af musikken. Du kan streame uden det koster noget. Når man streamer kan man sammenligne det med at høre radio - man hører musikken - og så er den væk igen.... Ligesom du ikke umiddelbart kan gemme en radioudsendelse på dim Ipod så kan du heller ikke umiddelbart gemme streamet musik.

Du kan også downloade musikken. Så er den ikke gratis - men dog ret billig sammenlignet med at købe plader. Så kan den overføres til en bærbar afspiller der understøtter DRM. Om lige netop din Ipod gør det må du selv kigge på. Ipods findes i mange forskellige versioner....

Når jeg skriver at streamet musik ikke umiddelbart kan gemmes, så er det fordi jeg har hørt at nogen gør det alligevel. Jeg har også hørt at der findes programmer der kan gøre det. Under alle omstændigheder er det ikke lovligt at gøre.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)