afspille tdcplay med irc ip radio

hej

har købt en irc ip radio... kan man få en klar svar om man kan afspille tdc play fra homedisk

til irc ip radioen får selv en fejl meldling om ugyldig licens på min irc eller er der en opdatering

på vej ...eller er nogle der har en løsning

manden i tdc butikken sagde man ku, men den holder hvis ik helt ...........

13 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kommer jo nok an på så meget....

Min egen afspiller fint fra en MP3-afspiller eller fra en USB-stick. Min fungerer derimod ikke med homedisc'en eller andet - men det er vist fordi den er for gammel.

Hvis du lader musikken mellemlande på homedisc'en - som jeg forstår du gør - må det være et spørgsmål om radioen er DLNA kompatibel. Hvis den er det - så bør det køre på den ene eller anden måde.

Vh

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey provst14

Hvilken model er det du har købt? Den ene er plug and play med homedisk, den anden venter på en SW opdatering, så den kan afspille play filer via streaming.

DBH

C

hej

modelen er ADP1217WIFID

på kassen stå der 

DRM enabled (TDC PLAY)

UPNP Support

Supports TDC PLAY

hej 

glemte lige og sige at musikken bliver hentet fra tdc play til homedisk 

hej 

det er en IRC ADP1217WIFID 

henter musik via tdc play til homedisk og vidre til irc men den skriver licens ikke gyldig på kassen står der

DRM enabled (TDC PLAY)

UPNP Supoport

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey provst14

Tak for fyldig feedback. nogen gange kan det være nødvendigt at hente helt friske filer ned fra TDC Play web for at få sparket licensen igang - især hvis det er musik der har ligget der længere end en måned på homedisken. Check også at det er det samme login der er brugt på homedisk som på web.

DBH

C

hej 

det hjælper ik ret meget med helt friske download fra tdc play skriver på displayet

licens ugyldig der må være noget andet der ik er som det skal være

hej 

det er en IRC ADP1217WIFID 

henter musik via tdc play til homedisk og vidre til irc men den skriver licens ikke gyldig på kassen står der

DRM enabled (TDC PLAY)

UPNP Supoport

hej 

jow det mellem lander på homedisk 

men på IRC ADP1217 WIFID  kassen står der 

DMR enabled

men displayet skriver licens ugyldig

Hej,

Jeg har også en IRC ADP1217WIFID og har også problemer med TDCPlay. Det fungerer en gang i mellem - typisk over nogle dage - men pludselig begynder den at skrive "Licens ugyldig" ved alle forsøg på afspilning af TDCPlay DRM numre (ubeskyttede rippede CD'er, etc. afspiller fint). Jeg kan nogle gange få liv i DRM afspilningen igen ved at genstarte ADP1217 (tage strømmen et stykke tid) eller resette til factory settings, men det er en meget langsommelig proces.

Problemet optræder uanset om jeg spiller via Homediskens media server eller fra en shared media player fra en Windows PC. Jeg har været i kontakt med IRC, som blot anbefalede genstart af ADP1217.

Jeg har naturligvis sørget for opdatering af DRM licensen. Jeg har endda forsøgt at afspillet præcis samme TDCPlay musik på en Windows PC minutter før det samme musik forsøges afspillet på ADP1217.

Har andre oplevet tilsvarende og evt. fundet en løsning?

Hej

her haft samme problem.har opgivet med at genstarter,også fået at vide fra tdc at skulle prøve at downloade helt nyt musik som heller ik hjalp noget,så jeg er begyndt at køre det igennem soundtaxi først,så er der ingen problemer,tar let længere tid men det køre.Når nu ik tdc har en løsning selv om det stå på kassen det skal kunne køre...

Tak for svar.

Ja, Soundtaxi kan være en løsning. Jeg er heller ikke så begejstret for opbygningen og hastigheden på brugerinterfacet i ADP1217WIFID, så hvis musikken alligevel skal un-DRM'es først, kan man jo lige så godt skifte til en Squeezebox el.lign. Grunden til at jeg valgte ADP1217'eren i første omgang var netop TDCPlay understøttelsen, og da det indtil videre ikke har virket robust (hvad enten det er TDCs eller IRC's skyld), så er der jo frit valg på alle hylder herefter.

Hej 

Det har jeg så også prøvet ,den nye med touch skærm ,men problemet der er at homedisk ikke har den sidste nye squeezebox server installeret, og når man så ringer til tdc om det, siger de at når man helt der inde i indstillinger på homedisk yder de ik support

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)