Svar

Afspil/download

De sidste dage har jeg gentagne gange prøvet den ny TDC-play, både på IE9 og GoogleChrome. I begge tilfælde er den yderst ustabil.

Ved tryk på 'play' vises teksten 'Indlæser' og de fleste gange sker der ikke mere. Nogle få gange begynder den at spille.

Ved tryk på Download sker der de fleste gange ingenting. Nogle få gange starter download.

Jeg køre på Win7 og på den gamle TDC-play, var der ingen problemer.

Jeg håber nogen kan hjælpe.

icon

Bedste svar af J_rgenS 22 marts 2013, 13:26

Efter lidt frustrationer her jeg modtaget nedenstående svar fra kundeservice:

"Det er desværre et kendt problem med det nye TDC Play univers, at der er nogle rimelig slemme svartider på download af album. Nogle gange laver siden en timeout, og andre gange dukker albummet op efter et par minutter.

Vi er i gang med at implementere flere løsninger til dette, og de skulle gerne komme indenfor nærmeste fremtid. Indtil da kan jeg foreslå den noget primitive løsning at klikke 5-10 gange i træk. Det er ikke en så elegant løsning, men det virker som regel."

ok kundeservice.

Jeg må væbne mig med tålmodighed.

Se original

20 Kommentarer

Oplever det samme på Win7 og IE9 Det er da træls på godt jysk..

Også her store problemer med download. Det er stadig ikke lykkedes at hente et helt album som en zip-fil. En enkelt gang er det lykkedes at hente hele albummet nummer for nummer. Ved eksempelvis Nick Cave: Push the sky away, kan jeg hverken hente albummet samlet eller nummer for nummer :-(

(Win 7 + IE9)

Same shit for mig. Kunne i eftermiddags, nu kan jeg ikke længere...

Samme problem, har dog prøvet i flere forskellige browsere: Safari, Google Chrome og Internet Explorer.

Intet virker endnu

Samme problem her bruger windows 8 og IE 10 har testet med IE 9 mode. med meget tålmodighed kan man være heldig at download af fulde albums virker.

Synes seriøst man savner en TDC medarbejder,d er komemr på banen her og forklarer hvad der foregår. Lige p,t, er TDCPLAY uanvendeligt på ikke bare min ifølge trådene her ret mange kunders computere.

Virker meget som om man har haft så travlt at man har kastet et betaprodukt på markedet for at kunne levere til tiden. Skulle vel aldrig være KMD, der står bag, de er jo nærmest verdensmestre i den slags "Hovsa, det virker ikke, men vi var hurtige til at lave det" software.. Kan se indlæg fra starten af februar, der ikke er besvaret endnu.. Er TDC blevet for store til at huske kundeservice? Og Ja, jeg ER faktisk små rasende..

Jeg ringede i aften til TDC-erhverv og var så heldig, at få fat i en medarbejder som selv prøvede download-funktionen - og fik samme resultat som jeg - intet skete.

Hun lavede en fejlmelding og lovede at jeg ville få besked, når fejlen var rettet - så nu håber jeg.

Kan heller ikke downloade. Det er da godt nok noget skrald¨- og tilsyneladende umuligt at få kvalificeret hjælp.

Det samme her.............. Ingen download med IE, Firefox og Chrome

"Kundeservice"?????-TDC?????Mand griner højtKvinde griner højt

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej airport1954

Det er altså ikke alle der har en dårlig oplevelse med KUNDESERVICE, Jeg er altid blevet så godt behandlet, at jeg føler at jeg en en kunde, som altid er i centrum når jeg ringer med et problem.Blinkende humørikon

Jeg er ydest tilfreds med TDC's Hotline, de gør altid hvad de kan for at hjælpe, og det er meget sjældent de har skullet give op, ellers sender de altid mig videre til en der har mere forstand på det, end dem selv, så alt i alt vil jeg give thoms up til dem alle, også deres teknikere, som jeg har haft en del i telefonen, med bla. problemer med min TV del, de gør alt for at hjælpe.Meget glad humørikon

hilsen Bente

Jeg har hidtil haft overvejende gode oplevelser med TDC's Kundeservice og indtil videre, forventer jeg også at min sidste henvendelse bliver behandlet professionelt.

Imidlertid har jeg allerde haft flere negative oplevelser med det nye TDC-play. Allerførst er det absolut ikke professionelt at gå i luften med et produkt som tydeligvis stadig lider under børnesygdomme, hvorfor lod TDC ikke bare den gamle version køre, indtil den nye var ude over beta-stadiet - vi betaler jo stadig fuld pris for produktet.

Da jeg første gang ringede om mine problemer, blev jeg efter ret lang tid henvist til selv at kigge i TDC Forum for, som medarbejderen hos TDC sagde, 'jeg ved ikke så meget om det tekniske'. Undskyld!! det kan knap kaldes service - i min oversættelse: 'jeg kan ikke lige finde ud af dit problem og jeg gider ikke gøre mere ved det - så find selv ud af det'

Lidt skuffende. Så nu ser jeg frem til at høre fra TDC, hvad jeg skal gøre.

Jeg brugte den nye TDC play i dag for første gang. Jeg ville downloade Amplfier's nye album Echo Street. Der skete intet - ingen fejl melding. Den kunne ikke afspilles ej heller. Men de andre albums fra samme gruppe kunne sagtens downloades og afspilles. Så tænkte jeg, at det kunne skyldes, at dette album var kun et købealbum på det gamle Play. Det kunne forklare problemet. Men set fra de andre svar, er det nok mere omfattende.

Jeg håber på en snarlig løsning.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Prøv lige at følge med i den store Play-tråd, som er pinnet øverst her i Play-forumet: /t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/td-p/107402 

Kort sagt er status, at vi arbejder på at løse problemer med hhv. downloads og at købemusik ikke længere burde være tilgængeligt, men stadig er det.

/Ulf

Efter lidt frustrationer her jeg modtaget nedenstående svar fra kundeservice:

"Det er desværre et kendt problem med det nye TDC Play univers, at der er nogle rimelig slemme svartider på download af album. Nogle gange laver siden en timeout, og andre gange dukker albummet op efter et par minutter.

Vi er i gang med at implementere flere løsninger til dette, og de skulle gerne komme indenfor nærmeste fremtid. Indtil da kan jeg foreslå den noget primitive løsning at klikke 5-10 gange i træk. Det er ikke en så elegant løsning, men det virker som regel."

ok kundeservice.

Jeg må væbne mig med tålmodighed.

Det er rigtigt, at der er en "stor" tråd - endda i flere eksemplarer. Men umiddelbart synes jeg nu det var en god ide, at lave en overskuelig undertråd med en sigende overskrift, så vi ikke skal sidde og lede blandt alle problemerne med radiostationer, afspilning af TV, diverse mere eller mindre obskure tablets og styresystemer osv osv.

Men fred med det. Vi må se om det bliver lettere at downloade efterhånden.

Nå, jeg må hellere præcisere, at det var altså et svar til Ulfs indlæg på side 1, men alle indlæg ryger åbenbart ind sidst i rækken.

Det er urimelige lange svartider og jeg mener man skal rulle tilbage til gammel version

nu og her og ikke bruge kundernes tid med at betateste i real tid !!!!!

It er en svær ting og når man hedder TDC har man de bedte muliheder for at teste inden

lancering af et så stort site !!!

Alfred

Nej hvor er jeg træt af den nye TDC play. Selvom jeg er logget ind kan jeg på ingen måde få download knappen frem. Virkelig irritererende. Jeg kan se at der er mange der har problemer, så jeg er lidt uforstående overfor hvorfor man erstatter noget der virkede godt med dette makværk.

Det er voldsomt irriterende at rigtigt meget musik ikke længere kan downloades. Kunne vi ikke få den gamle version tilbage indtil I har rettet problemerne TDC?

Det er lidt amatøragtigt at sætte et nyt system i drift hvor helt basale funktioner som download slet ikke fungerer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)