Svar

"afspil til" funktion

Kan det godt passe at den nye TDC Play app endnu ikke har åbnet op for "afspil til"

funktionen? Jeg kan godt se min DNLA kompatibel enhed(Denon AVR-1912) komme frem under afspil

til oversigten på min iphone 5, men under afspilleren får jeg ikke valmuligheden for at sende lyden til enheden i nederste højre hjørne. Vælges enheden under afspil til oversigten, sker der intet.

Har testet ovenstående gennem spotify, og der fungere det uden problemer, så jeg tror ikke mit trådløse netværk og/eller denon opsætningen er årsagen.

Såfremt muligheden endnu ikke eksistere, er der så på nuværende tidspunkt en tidsplan for hvornår der åbnes op?

På forhånd tak.

icon

Bedste svar af Dan_E_P 5 marts 2013, 14:35

Hej Thomas_667,

Der er fokus på at app'en skal kunne fungere med diverse musikanlæg, og der kommer en opdatering i nærmeste fremtid der stille og rolig skulle lukke op for "afspil til".

Jeg har fingeren på pulsen, og afventer at vi får af vide at funktionen skulle virke stabilt. Og så kunne det måske være en idé at jeg beder de glade forum-folk om at teste på deres anlæg for at se om det fungerer.

Jeg har ingen officiel dato endnu, andet end "indenfor den nærmeste fremtid", men jeg laver nok en generel tråd på forummet når vi når dertil.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thomas_667,

Der er fokus på at app'en skal kunne fungere med diverse musikanlæg, og der kommer en opdatering i nærmeste fremtid der stille og rolig skulle lukke op for "afspil til".

Jeg har fingeren på pulsen, og afventer at vi får af vide at funktionen skulle virke stabilt. Og så kunne det måske være en idé at jeg beder de glade forum-folk om at teste på deres anlæg for at se om det fungerer.

Jeg har ingen officiel dato endnu, andet end "indenfor den nærmeste fremtid", men jeg laver nok en generel tråd på forummet når vi når dertil.

Jeg undrer mig også over at Airplay ikke virker når både PC og Yamaha RX 673 RECEIVER BEGGE ER PÅ TRÅDLØST LAN dnla ?
hVORNÅR KOMMER DET TIL AT VIRKE SYNES IØVRIGT AT tdc PÅLAY ER alt FOR INDVIKLET AT BRUGE

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

hEJ bINOBINOSEN,

Jeg har ingen nærmere dato for disse ændringer endnu, men jeg skal nok sørge for at vi får meldt ud når det skulle fungere, så i alle kan være med til at teste Glad humørikon

Hvis du har problemer med en funktion på Play, så kan jeg jo kun foreslå dig at oprette din egen tråd her på forummet - det kunne ske at der er nogen der sidder med nogle guldkorn!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)