aflytte voicemail via Explorer


Jeg har det problem, at jeg ikke kan aflytte min bredbåndstelefon via den tilbudte service på MIT TDC (altså på hjemmesiden) her er en aflytningsmulighed, som i princippet er super, der er bare ikke nogen lyd, jeg kan se, at lydikonen (hørebøfferne) aktiveresm når jeg klikker på dem, men intet høre. Jeg bruger Explorer 8.5. alm. PC Windows Vista, helt opdateret. Har talt med tre forskellige tdc rådgivere, fået forskellige svar, fra "vi arbejder på det" til lang "du skal nulstille dine "Indstillinger sådan her ......  og genstarte explorer." Been there, done that?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej snoopdog

Tak for dit indlæg.

Det er jo noget tid siden du har skrevet, har du fået løst
dit problem?

Ked af at du får forskellige beskeder, når du kontakter TDC
Hotline. Lige nu har vi ikke nogen generelle problemer omkring aflytning af Voicemail,
så må anbefale dig at kontakte TDC Hotline og få dit MitTDC login fejlmeldt.

Du kan se her hvordan du kommer i kontakt med Hotline:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb

Håber du får løst dit problem, ellers er du velkommen til at
skrive igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator   

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)